פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה מוגזמת לאוטובוס שלא מגיע בסוף נושא התלונה:
‏שבת ‏10 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
זו כבר הפעם השניה בה אנחנו מחכים לאוטובוס קו 465 מקרני שומרון לירושלים שאינו מגיע בכלל האוטובוס מדלג על התחנה בקרני שומרון ולא מעדכן את מודיעין אגד כך שהם לא שולחים שום אוטובוס חלופי.
במוצאי שבתות יש לחץ של אנשים שזקוקים לקו זה אך באופן תמידי הקו מדלג על הישוב קרני שומרון היות והוא מלא כבר מעמנואל. יש צורך דחוף להוסיף קו מיוחד לקרני שומרון - ירושלים במוצאי שבתות היות וזה קורה באופן קבוע.
הפעם נסענו לעימנואל כדי שיהיה לנו מקום ולא ניתקע בקרני שומרון כי אין מקום על האוטובוס.
זה גורם לנו לבזבוז זמן קבוע לוקח לנו לנסוע עם שתי תינוקות קרוב לארבע וחצי שעות רק כי אנחנו מחכים לשווא לאוטובוס. ואז אנחנו צריכים לבזבז דלק כדי להגיע לתחנה הראשונה רק כדי שנוכל לנסוע הביתה!!!!
חוץ מזה שאסור לאגד לקחת נוסעים בעמידה ובאופן קבוע הם עושים זאת כי האוטובוס מלא והנהג לא יכול להשאיר אנשים שמחכים לו כבר שעה.
אשמח אם תענו לתלונה היות ולשתי התלונות האחרות שהגשתי לא נענתי. (אחת על אגד עם אותה בעיה והשניה על בזק)
להוסיף קווים פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
פנייתך הועברה לטיפול אגף התנועה. עם תום הבדיקה נודיעך דבר. תגובה:
בדיקה המקרה ובירור הנסיבות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה