פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יציאת אוטובוס מתחנה ללא איסוף נוסעים בה נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
איזור תעשיה הר חוצבים כתובת:
תיאור הבעיה:
התופעה חוזרת על עצמה כל יום!!!
מגרש אוטובוסים באיזור תעשיה הר חוצבים בירושלים משמש גם כחניון של אוטובוסים וגם כתחנה לאיסוף נוסעים, רק שפעמים רבות נהגים שוכחים מהנוסעים.
תאור האיזור: ישנו מגרש גדול של אוטובוסים שמצדו האחד ישנו בודקה לעצירה והתרעננות של נהגים ובסמוך אליו ישנו ספסל לנוסעים. נהג שיוצא מהמגרש לפעמים יוצא מהצד של הספסל והבודקה ואז אוסף נוסעים ואילו פעמים רבות יוצא מהצד השני מעבר לכל האוטובוסים המצטופפים, כשלפעמים הוא צופר ולפעמים לא צופר, פשוט נוסע כך בלי שנוסעים יבחינו בו (יראו או ישמעו צופר). גם כשהוא צופר לא תמיד ממתין עד שיאסוף את הנוסעים. יוצא לי כל יום לפספס עד 3 אוטובוסים עד שאני עולה על אוטובוס.
מס' תלונה בנושא הזה באתר אגד www.egged.co.il היא: 128008

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
ראשית, הייתי רוצה לציין בפנייך כי מספר הפניה שציינת שהינה הפנייה באתר אגד איננה נכונה שכן המס' הסידורי אינו מתאים ופנייה ממך מעולם לא נקלטה במערכת שלנו.
שנית, הבעייה שתיארת במכתבך תועבר לידיעת הגורמים המתאימים באגד לבחינת המלצות ומציאת פתרונות שיהיו לשביעות רצון כל הנוגעים בדבר.
תגובה:
העברה לגורם המטפל לבחינת המלצות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה