|
|
|
|
|
|
לא עונים לטלפונים למחלקת אבידות ומציאות וגם למחלקת פניות הציבור |
נושא התלונה: |
יום שני 19 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום שני משעה 10 עד שעה 11.30 לא ענו בטלפונים שלהם אלא רק תקליט שאישר
שאלו הן שעות שהם פעילים ואחר כך הפך לצליל תפוס וכך במקום לקבל שירות
בזבזתי כעשר שיחות.
מחלקת אבידות : 03-9535500 ו - 03-9535550
מחלקת פניות הציבור : 03-9145005.
|
אובדן משקפי קריאה |
סוג הנזק : |
אם היו מטפלים בזמן במוצאי שבת ולא לאחר 48שעותתסביר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר - נציב פניו |
שם ותפקיד: |
אכן, אלה הן שעות העבודה של מחלקת האבידות ושל מחלקת פניות הציבור.
הטלפונים תפוסים במשך רוב היום בשל לחץ פוניםץ
הגב' איבדה את משקפיה במוצ"ש, ובמוצ"ש מחלקת אבידות לא עובדת.
מדוע לא פנתה אלינו ביום ראשון בבוקר? לטענתה ביום שני, לכשפנתה זה כבר היה48 שעות מאוחר מדי, והצדק איתה. ביום א' בבוקר אם הייתה יוצרת קשר ייתכן והיינו יכולים לעזור. |
תגובה: |
פנניה בזמן |
פתרון: |
|
|
|