|
|
|
|
|
|
תשובה לתגובה של אגד על איחור אוטובוסים |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
תשובה לתגובה שקיבלתי מחברת אגד על איחור של אוטובוסים -
הזמנים שהאוטובוסים יוצאים מדוייקים אולי ואני בטוחה שיש עיכובים בתחנות הביניים או בעיות תנועה אבל עיכובים אלו יכולים לגרום לאיחור של אוטובוסים בכמה דק' ואם מגזימים אז אפילו איחור של 15 דק' לפעמים אבל לא ייתכן ששולחים SMS כדי לדעת זמני אוטובוסים , מגיעים בזמן המצויין בהודעה לתחנה ומתייבשים שם חצי שעה מינימום....זאת לא פעם ראשונה שאוטובוסים מאחרים וזה קורה במיוחד בשעות הבוקר ובמוצ"ש.
איחורים אופייניים של כמה דק' לא היו מאלצים אותי לרשום תלונה באתר אבל שזה קורה שוב ושוב לעיתים קרובות למדי זה כבר משהו אחר.
|
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר - נציב פניו |
שם ותפקיד: |
אני חוזר ומדגיש אין לנו דרך להתחייב על לוח זמני הגעת אוטובוסים לתחנות ביניים.
באם לדעתך יש בעייה חוזרת ונישנית בקו מסויים, נא שלח פנייה למחלקת פניות הציבור של אגד בפקס 9142237 ובו תיאור מדוייק של היום, השעה והקו שבהם לדעתך התעוררה בעיה ואנו נטפל בה באופו נקודתי. |
תגובה: |
פנייה מסודרת למחלקת פניות הציבור ובה פרטי המקרה |
פתרון: |
|
|
|