פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה למר שקלאר הנכבד מחברת "אגד" נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
משום מה, ישנן כמה עובדות ברורות שאתה מתעלם מהן:

1. עובדתית, ואני כותב זאת לאור ניסיון של מאות נסיעות במשך השנים האחרונות בקוים המחברים את אילת למרכז הארץ, העצירה בעין חצבה היא תמיד עם ירידה של הנהג מהאוטובוס ותמיד ללא אילוץ הנוסעים לעזוב את האוטובוס. גם ביום וגם בלילה, ועם כל נהג שהוא. זו עובדה הידועה היטב לכל נוסעי אגד. האם כל נוסעי אגד מדמיינים דמיונות ורק אתה מכיר את המציאות ???

2. בקשר לנהג בקו 444 שלא שמע על שמירת מרחק - תוכל לשאול את סדרני סניף אילת, הם קיבלו ממני כבר כמה פעמים שיחות טלפון בהולות תוך כדי נסיעה. בטוחני שהם אינם מטייחים כלום ואינם מסתירים כלום והם בוודאי ישמחו לתת לך את התאריכים והשעות, וגם את שם הנהג שאינני מזכיר כאן במכתב (אך סדרני סניף אילת יודעים אותו היטב) רק כדי לא לגרום בושה לילדיו שאינם אשמים במעשים הנלוזים ומסכני החיים שלו.

3. בקשר לכרטיסיות הזכאים - אתה כתבת ש: "מה זה העניין הזה עם הכרטיסיות, אין לי מושג מה אתה רוצה... ".
אז אזכיר לך ולכל שאר הקוראים: לפני שנים בודדות החלו כמעט בכל קוי אגד
לאפשר לאנשים שאינם בעלי תעודת זכאות, לקנות כרטיסיות זכאים ולהשתמש בהן. לא נהג חריג, ולא בתאריך מסוים ובקו מסוים, אלא כל הנהגים והקופאים ואפילו מבקרי הכרטיסים (אשר מקבלים הוראות ישירות מההנהלה ואינם כפופים למנהלי הסניפים) העלימו עין מהעניין, ובמאות ביקורות כרטיסים שבוצעו מול עיניי ומול עיניהם של נוסעים רבים אחרים, ראו כרטיסיות זכאים ומעולם לא דרשו לראות תעודת זכאות.
רק לאחר שעיתונאי בידיעות אחרונות חשף את המחדל הזה, ומפקחי משרד התחבורה בדקו ומצאו שאכן זהו המצב, חזרו לעבוד כחוק בחברת "אגד" ולהקפיד על מכירת כרטיסיות זכאים לזכאים בלבד. אז מה אתה אומר אדון שקלאר, אני מדמיין? וגם העיתונאי מידיעות אחרונות מדמיין? ואולי גם פקחי משרד התחבורה הוזים הזיות, ורק אתה יודע את האמת? כולם משקרים, ואתה דובר האמת היחיד?

4. "צרור ההטחות האלה ללא פרטים מזהים": בקשר לנהג שעישן באוטובוס (אחד מיני רבים) ואיים עלי כי הוא "יבעט לי בראש", ושלחתי מכתב אישית למר קרויטורו מנהל סניף אילת נכון ליום הארוע, וציינתי תאריך ושעה ופרטים מדוייקים של האוטובוס ואפילו את צורת הניקוב של הנהג, האם עזר לי ציון הפרטים המדוייקים? עד היום מנהל סניף אילת לא טרח להשיב על מכתבי!!!
אז במה בדיוק יעזור לי ציון של פרטים מדוייקים?
כמו כן, אם בפרטים מדוייקים אתה חפץ, עיין בבקשה בקישורים הבאים:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3030986,00.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3030986,00.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3030986,00.html
ישנו שם אזכור של חקירבה משטרתית, אם תעיין בתיק משפטי של חקירה זו, בוודאי תוכל למצוא שם שמות רבים של אשמים עם תאריכים ומעשים מדוייקים.

חבל, חבל מאוד שאתם באגד מתעקשים להמשיך לזרות חול בעיני הציבור.
חבל מאוד שבמקום לתמוך ברוב הגדול והמכריע של נהגי אגד שעושים את עבודתם נאמנה ונותנים שירות מעולה לציבור, אתם עסוקים בהגנה בלתי מתפשרת על המיעוט הרקוב שעושה שם רע לחברת אגד.

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
ברצוני לעזור ולפתור את הבעיות שהעלית ולא להמשיך להתכתב.
על מנת שאוכל לטפל בבעיות אני זקוק לפרטים. אני ולא מר קרויטרו שכבר לא עובד באגד.אם תוכל להעבירם אלי אשמח.
לעניין הנהלים בקווי אילת: אני מכיר את הנהלים כמו גם הנהגים. מה שקורה בשטח מנוגד לנהלים, אני לא מנסה להגן על איש רק לטפל בבעיה של לקוח שבינתיים לא עוזר לי לעזור לו.
תגובה:
השלמת פרטים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה