פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
להלן העתק ממכתב תלונה ששלחתי הבוקר לאגד ולמשרד התחבורה. לטיפולכם נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נשלח לאגד 22/12/05 10:23 באמצעות המייל דרך אתר האינטרנט שלהם

שלום,
היום, אימא שלי הייתה אמורה להגיע לים המלח.
לפני יומיים ביררתי עבורה במודיעין אגד (בטלפון) לגבי נסיעה ישירה לים המלח מהתחנה המרכזית החדשה בת"א. מוקדנית שלכם אמרה לי שיש קו מספר 421 שיוצא פעם ביום בשעה 8:40 וכמו כן יש אוטובוס לערד מס' 389 שיוצא ב- 10:00.

אימי הגיעה לתחנה המרכזית בשעה 8:05 על מנת לא לפספס את האוטובוס ובינתיים שתתה קפה. בשעה 8:20 התחילה לחפש את קו 421 שאמור לצאת ב- 8:40 לים המלח ולא מצאה. היא התקשרה אליי ואני התקשרתי שוב למוקד הטלפוני שלכם ובמקביל אימי פנתה למודיעין שלכם בתחנה המרכזית שם אמרו לה שהקו הזה יוצא בכלל מארלוזורוב, וזה מה שאמר לי באותה שנייה המוקדן שלכם. כשכעסתי ולא הבנתי איך נעשתה טעות כזו ע"י המוקדנית מלפני יומיים הוא אמר לי שאין לו אפשרות לעזור לי אם אינני זוכרת את שמה.
ביקשתי ממנו לוודא שיוצא אוטובוס לערד והוא נתן לי את הפרטים הבאים: קו 389 יוצא בשעה 10:00 מרציף 612.
אימי שנכוותה מהטעות של המוקדנית פנתה למודיעין בתחנה המרכזית ושם אמרה לה מישהי שזה לא מרציף 612 אלא מרציף 610 ואף רשמה לה את זה על דף.
אימי התקשרה אליי ואמרה לי ששוב הטעו אותי. ביקשתי ממנה לחזור למודיעין למישהו אחר ולשאול שוב, שם אמר לה הבחור שזה לא מרציף 610 כמו שאמרה לה זו שיושבת לצידו אלא מרציף 612.

מה קורה???? החלטתם לשגע את הנוסעים?????
מיותר לציין כי אימא שלי אישה מבוגרת. עם בעיות בברכיים וברגליים נסחבת מהשעה 7:00 בבוקר עם מזוודה בגלל טעויות שלכם.
אם המוקדנית הטלפונית מלפני יומיים לא הייתה מוסרת לי פרטים שגויים אימי הייתה נוסעת ישר מהבית לתחנת ארלוזורוב ועכשיו הייתה כבר על האוטובוס לים המלח במקום להתרוצץ.

כששמעתי ששוב הטעו אותה בעניין הרציף של האוטובוס לערד, ביקשתי ממנה לגשת ולקחת את השם של מי שהטעתה אותה. בינתיים הייתה שם תחלופה ובמקומה ישבה מישהי אחרת שאמרה לה שהאוטובוס יוצא מרציף 612 ואף תיקנה בכתב ידה את הטעות על גבי הפתק שרשמה קודמתה.
זו שישבה שם עכשיו לא הסכימה למסור את שמה של קודמתה רק כשביקשתי מאימי שתדרוש זאת בכל תוקף (כי במודיעין הטלפוני אמר לי המוקדן שאם אין לי את השם של זו מלפני יומיים לא ניתן לטפל בתלונה ללא שם), הסכימה זו הנוכחת לומר ששמה של קודמתה היה רוחל'ה (אינני יודעת אם זו האמת או שזו המצאה על מנת להיפטר מה"מבוגרת הטורדנית" - אימי). על מנת להבטיח "זיהוי" טוב יותר "רוחל'ה" לכאורה ישבה שם היום ה- 22/12/05 בשעה 8:45 והשנייה שמסרה את שמה הייתה שם בשעה 9:15. אינני יודעת מה שמו של הבחור אך הוא ישב שם גם עם הראשונה וגם עם השנייה.

יש לכם מוקד טלפוני שעונים בו די מהר, יש לכם מודיעין מאויש בתחנה המרכזית שאין בו עומס לעייפה, הכול טוב יפה רק שהנתונים שמוסרים שם שגויים שוב ושוב.

מה קורה איתכם??? אתם מנצלים את העובדה שלאנשים אין כל כך אופציות אחרות וזמינות ומרשים לעצמכם לשחק בהם???

אימא שלי אישה מבוגרת, היא לא צריכה להיסחב כך משך שעות ואחר כך לשבת בתחנה עוד שעה וחצי ולחכות לאוטובוס אחר ושיוריד אותה במקום אחר מחשש שתפסיד גם אותו.
היא התכוונה לוותר על החופשה שלה בים המלח ולחזור הביתה כי לא היה לה כוח לחכות עוד זמן עד לאוטובוס לערד ומשם לקחת עוד אוטובוס או מונית, ובנוסף היא הייתה נורא עצבנית. רק לאחר שכנועים מצידי ומצד אחי היא נאותה להמשיך.

איך אתם, כחברה בעלת שם עם פרסומת :"טוב שההגה בידיים של אגד...." מרשים לעצמכם להתנהג בצורה כזו ולהעסיק עובדים שלא יודעים מה הם אומרים.
"טוב שההגה בידיים של אגד....." טוב אם בכלל מגיעים כדי לשבת בסמוך להגה........

כולי תקווה שתלונה זו שהיא חמורה במיוחד לטעמי (אם זה לא השתמע מספיק חמור מהדברים הרשומים מעלה), לא תונח באיזו מגירה אלא תטופל בכובד ראש.

לתשומת ליבכם, עותק ממכתבי זה ישלח גם למשרד התחבורה.


לכבוד
משרד התחבורה
עבור הגב' אהובה אלדן
באמצעות פקס 02-6663023

גב' נכבדה,


רצ"ב מכתב ששלחתי הבוקר לתלונות הציבור בחברת אגד דרך אתר האינטרנט שלהם + אישור שהתלונה התקבלה.

מיותר לציין שזו לא הבעייה היחידה שיש איתם. אני נוסעת קבועה שלהם (לצערי הרב אין לי אופציות אחרות שכן אם היו הייתי בוחרת בהם). אני נוסעת איתם יום יום הלוך וחזור לעבודה וסובלת, כן בפירוש סובלת מהשירות שהם נותנים. אוטובוס פעם מגיע פעם לא, כן יוצא בזמן לא יוצא בזמן, לא יוצא בכלל כי הנהג נרדם במסוף שולחים אוטובוסים קצרים בשעות של עומס בלתי יתואר ואז אין להם מקום להעלות עוד נוסעים כי האוטובוס דחוס אז אנשים נשארים בתחנות ומחכים שיואיל אוטובוס אחר לאסוף אותם ובזמן הזה מאחרים לעבודה, ועוד כהנה וכהנה ממש חוצפה.

מעולם לא התלוננתי כי זה פגע בי ואני יכולה להתמודד.

הפעם החלטתי להתלונן כי התלונה המצורפת היא בעניין של אימי, אישה מבוגרת עם בעיות בריאותיות שקשה לה להתמודד עם הדברים הללו וזו טרחה גדולה ורבה.

אודה לתגובתך המהירה ולדרכי הטיפול בה.



כל הרשום ברשימה שלכם סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
פניותייך התקבלו דרך אתר אגד ותטופלנה בהקדם.
לידיעתך, שיחות הטלפון של מרכז שירות הלקוחות הארצי של אגד מוקלטות.
השיחה תאותר על ידי, תמליל השיחה ייבדק ואנו נודיעך דבר.
תגובה:
הזמנת תמליל השיחה לצורך בדיקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה