פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג חסר התחשבות< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש לציין שאני מפרט את האירועים בדיוק כפי שהיו מבלי לגרוע ומבלי להוסיף.
ביום 25/12/05 בבוקר חיכיתי בתחנה רטוב לגמרי אחרי שרצתי לתחנה בזמן שירד ברד (לא סתם גשם!) עד שהגיע קו 86/א' בשעה 7:10. (כל זמן שחיכיתי המטריה שלי היתה מאחורי כשהיא נשענת על קיר התחנה).
הנהג לא אותת כשהתקרב לתחנה ולכן לא הייתי בטוח אם הוא מתכוון לעצור, ובינתיים הושטתי יד לארנק כדי להוציא את הכרטיסיה והתקדמתי מעט כדי למשוך את תשומת לבו של הנהג. הנהג עצר ופתח את הדלת. פניתי אחורה כדי לקחת את המטריה שלי - ושניה (!!!) לאחר מכן כשהסתובבתי חזרה ראיתי שהנהג סוגר את הדלת ומתחיל לנסוע. התחלתי לצעוק לו שיעצור ולמזלי היה עוד מישהו בתחנה שעזר לי לעצור את האוטובוס (הוא לא חיכה לאותו קו). הנהג פתח שוב את הדלת. עליתי לאוטובוס עצבני ושאלתי את הנהג: "למה המשכת? אתה הרי רואה שאני מחכה כאן בגשם?" תשובתו היתה: "אני רואה שבמקום לעלות אתה מתעסק בשלך" (ולפי טון הדיבור שלו היה ברור לי שהוא לא חייב לי כלום, ושאני לא אטעה.) שאלתי אותו: "אז היית פשוט ממשיך לנסוע ונותן לי לחכות שוב לקו הבא בגשם?" תשובתו: "כן". התכוונתי לשבת אבל מיד שיניתי את דעתי והחלטתי שזה לא בסדר. חזרתי אליו ושאלתי: "מה השם שלך?" הוא הצביע על המספר שהיה כתוב על הקיר באוטובוס: 16824 ואמר לי: "רק אל תשכח להגיד שפתחתי לך את הדלת בהתחלה, כי אם לא תציין את זה אני אתבע אותך על הוצאת דיבה!" אמרתי לו: "אל תדאג, אני לא אשכח לציין".
מה אני אגיד... לא טוב שההגה בידיים של אגד...
עוגמת נפש סוג הנזק :
נזיפה בנהג. ככה לא נותנים שירות פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
ראשית הייתי רוצה להתנצל בפניך על המקרה הנ"ל.
שנית, הייתי רוצה להמליץ לך לפנות אלינו בכל בעיה ושאלה באופן ישיר באמצעות מחלקת פניות הציבור שלנו בפקס 039142237
והכי חשוב - פנייתך כמות שהיא מועברת לטיפול מיידי של הממונה על המשמעת באגד לצורך איתור הנהג ובירור יסודי של המקרה. בגמר הטיפול נודיעך דבר.
ושוב בשם חברת אגד הרשה לי לבקש את סליחתך ואת הבנתך כי התנהגות נהג זה הינה חריגה ולא מאפיינת את התנהגות כלל נהגינו.
תגובה:
איתור הנהג וטיפול בתלונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה