פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 443 נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני תושבת נתיבות הנוסעת בקו 443 מנתיבות לירושלים ביום ראשון וביום שישי.
ברצוני להתלונן על מספר בעיות:
1. מדוע המחיר של הקו כ"כ יקר (36 ש"ח, כאשר המחיר במוניות המתחרות הוא 30 ש"ח והם אוספים ומחזירים עד הבית), לעומת נסיעה לתל אביב העולה כ-20 ש"ח פחות בזמן נסיעה דומה? ויקרה יותר גם מנסיעה מבאר שבע לירושלים?
2. מדוע יש רק קו אחד ביום? רבים מהנוסעים במוניות השרות המתחרות מעדיפים לנסוע בבטחה ובשעות קבועות ע"י אגד אך דורשים תדירות יותר גבוהה של קוים באגד ובמחיר זול יותר?
3. מדוע אין קו ישיר ומהיר יותר המחבר בין נתיבות ושדרות לירושלים אלא רק קו מאסף שהנסיעה בו ארוכה מאוד ולכן הרוב מעדיף לנסוע במוניות במהירות?
4. ביום ראשון שְני האוטובוסים היוצאים בבוקר מלאים בקביעות עד אפס מקום ועשרות עומדים באוטובוס ואין מקום אפילו לעמוד ולכן הנהג לא מעלה נוסעים נוספים. מדוע לא מוסיפים עוד אוטובוס למערך האוטובוסים ביום ראשון בבוקר?
1. הורדת מחיר הנסיעה. 2. יצירת קו ישיר המחבר בין נ פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
גב' נכבדה,
קיבלתי את מכתבך בברכה.
א. לידיעתך, המחיר בתחבורה הציבורית נקבע לא ע"י אגד או החברטות האחרות אלא ע"י משרד התחבורה, ככה שכל פנייה בנושא זה צריכה לעבור אליהם.
ב. תדירות האוטובוסים הינה פונקציה של ביקוש ושל כדאיות - אם אגד מאתרת צורך בתגבור אוטובוסים היא פונה למשרד התחבורה בבקשה לאשר תגבור זה. רק לאחר אישור משרד התחבורה ניתן לעשות שינוי בקו. פנייתך התקבלה ותיבדק ואם נמצא לנכון נבקש זאת ממשרד התחבורה.
תגובה:
בדיקת כדאיות וקשר עם משרד התחבורה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה