זילזול מוחלט - נוהל עצירה של אוטובוס |
נושא התלונה: |
יום שני 26 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני כותב מקרה זה כעת, עם התאריך שמצוין מעלה... אבל המקרה הזה רק משקף את הכלל. כולי תקווה שאולי הוא יזיז משהו אצל מקבלי ההחלטות בחברת האוטובוסים הלאומית שלנו לשקול מחדש כמה דברים.
היום הייתי צריך להגיע לראיון עבודה שחיכיתי והתכוננתי אליו כמה שבועות. נכנסתי לאינטרנט, ביררתי ומצאתי קו אוטובוס שמגיע לאן שאני צריך- צומת מסובים, בבוקר. אני גר ליד התחנה המרכזית החדשה בראשל"צ והקו המדובר הוא מספר 164. הוא יוצא פעמיים ביום בלבד מהתחנה החדשה ולכן הגעתי לשם רבע שעה לפני הזמן בשביל לא לפספס אותו למקרה שיקדים!
האוטובוס הגיע באיחור קל. לא רק שהוא לא עצר ברציף שלו (בתוך תחנה מרכזית!), אלא הוא פשוט עבר בתחנה תוך כדי צפירה בצופר שלו. עד לאיזה גבול מגיעה החוצפה?? עשרים דקות חיכיתי בתחנה בשביל שהוא יצפור לי פעמיים. איזה מן שירות זה? הנהג עושה את הקו הזה בשביל להיפטר מממנו כמה שיותר מהר? קפצתי, צעקתי והנפתי יד- אבל מה זה באמת משנה לנהג שבכלל לא שם קצוץ ולא התכוון לעצור מלכתחילה, ועוד בתחנה המרכזית.
אני מזכיר, זה היה האוטובוס היחיד שמגיע לתחנה המרכזית החדשה. לא היה קו נוסף. נראה לי שמיותר לציין שעד שמצאתי פיתרון חלופי, הגעתי לראיון באיחור רב ולא התקבלתי. מעניין אותי עם העובדות האלה אומרות משהו לאנשי אגד, הרי הם מונופול בעסק- הם יכולים לעשות מה שהם רוצים ולעצור- הטוב בעיניו יעשה
|
איבוד מקום עבודה פוטנציאלי |
סוג הנזק : |
טיפול בנושא, פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|