פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקיפה על ידי נהג אגד נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתקיפה, חברת אגד עדיין מנסה להסתיר את הפרטים והמעורבים.
רק לאחר שמשרד מבקר המדינה חייב את חברת אגד למסור לי את שם הנהג, יוסף מזרחי, הם נתנו אותו. לאחר מכם הם נתנו גם את שם הנהג שברח איתו ושם הסדרן.

אבל, חברת אגד עדיין מסרבת לתת תשובות לשאלות הבסיסיות והחשובות.

א. מדוע הנהג יוסף מזרחי הגיע באיחור לתחנה?
ב. מדוע הנהג יוסף מזרחי שוחח שיחה פרטית בסלולרי בזמן העלאת נוסעים?
ג. מדוע הנהג יוסף מזרחי סרב להחזיר לי את דמי הנסיעה? למרות ששמרתי את כרטיס הנסיעה ולמרות שביכולת הנהגים לבטל את הכרטיס?
ד. מדוע הסדרן ירון דביר סרב להחזיר את הנהג לתחנה וטען ש"זה לא עניינו"?
ה. מדוע הסדרן ירון דביר סרב למסור את פרטי הנהג לצורך הגשת התלונה במשטרה?
ו. מדוע הסדרן ירון דביר לא דיווח על האישה המבוגרת שפנתה אליו לאחר הארוע והתלוננה כי הנהג יוסף מזרחי בעט בה?
ז. מדוע תלונות קודמות בעניין הנהג יוסף מזרחי לא טופלו ונזרקו לפח?
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת דמי הנסיעה, פיטורי העובדים המעורבים, תשובות פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה