פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר הוגנות ושירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך ה-26/12/2005 , יום שני, בסביבות השעה שמונה עליתי לאוטובוס בקו 83 מהתחנה המרכזית הישנה בראשל"צ.
2. בתחילת הנסיעה קניתי מהנהג כרטיסיית נוער לנסיעות בתוך ראשל"צ (מצ"ב תצלום כרטיסיה בו רואים את נקב הנהג ונקב מספר 1).
3. למחרת , יום שלישי 27/12/2005 בשעה 18:20 עליתי לאוטובוס בקו 11 בתחנה ברח' ירושלים (ליד רשות השידור) בראשל"צ. לאחר שהנהג ניקב את הכרטיסייה (נקב מס' 20 בכרטיסייה), אותה רכשתי יום קודם, טען כי כרטיסייה זו מתאימה לעיר רחובות ולא ניתן להשתמש בה בראשל"צ.
4. עוד הוסיף הנהג בחוצפתו שאם אני רוצה להמשיך בנסיעה הוא ינקב ניקוב נוסף.
5. כמובן שלא הסכמתי שנסיעה בקו עירוני תעלה לי תשעה ₪ וארבעים אגורות במקום חמישה ₪ ושלושים אגורות.
6. הנהג דרש שארד בתחנה הבאה.
7. עקב כך לא הגעתי למחוז חפצי, איבדתי זמן יקר ונגרמה לי עוגמת נפש רבה.
8. אינני צריכה לשאת בתוצאות שירותו הלקוי וחוסר אחריותו של נהגכם שמכר לי (בתאריך 26/12/2005) כרטיסייה שאינה מתאימה לשימוש בקווים בהם אני נוסעת ובהם היא נרכשה.
9. לפיכך הנני דורשת שתתקנו את השירות הלקוי לו "זכיתי" והמעט אותו תוכלו לעשות הוא לשלוח לי לכתובת הנ"ל כרטיסייה התואמת לקווים בהם אני נוסעת.
10. אודה מראש לטיפולכם המהיר והמסור.
כספי סוג הנזק :
שליחת כרטיסייה מתאימה באמצעות דואר או שליח פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
ראשית הייתי רוצה להביא לידיעתך כי בכל שאלה או בעייה עליך לפנות למחלקת פניות הציבור של אגד בטל' 039145005.
לעצם העניין שהעלית - נא לשלוח למשרדינו את הכרטיסייה המקורית ולא צילום בצירוף בקשתך לפי הכתובת "בית אגד", קריית שדה התעופה ת.ד 43 נתב"ג מחלקת פניות הציבור, ואני נבדוק את הבקשה לגופה.
תגובה:
שליחת הכרטיסיה המקורית למשרדינו להמשך טיפול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה