פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירה בתחנה ועל ידי כך נוסע לא עלה לאוטובוס. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב יפו ירושלים. כתובת:
תיאור הבעיה:
בשעה 11:40 לערך קו 9 אשר עובר דרך המשביר לכיוון גבעת רם עצר הנהג באמצע הכביש (לא בנתיב הצמוד למדרכה) ולא בתחנה המתאימה לקו (תחנה של 31 במקום של 9) פתח דלתות והעלה את הנוסעים. אני כאזרח תמים אשר חיכה בתחנה (הנכונה!!) וסימנתי לנהג שברצוני לעלות, הנהג ראה אותי בברור ובלי להניד עפעף סגר דלתות ונסע. זה בושה וחרפה, לא רק שהוא לא עוצר בתחנה הנכונה, ולא רק שהוא עוצר באמצע הכביש ומסכן חיי אדם, אלא שהוא בכוונה תחילה נסע תוך ידיעה שהוא משאיר נוסע בתחנה. זה בושה וחרפה!
פרטי הנהג: סמי מורלי, מספר אישי, 62392
עלבון ובזבוז זמן! סוג הנזק :
פיצוי כספי ונזיפה בנהג. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה