פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג חברת "אגד" סירב לעתור לי נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך ה 2/1/06 יום שני בשבוע בשעה 17:45נסעתי מהוד השרון לפתח תקווה עם קן 821 (כאשר עליתי לאטובוס שאלתי את הנהג האם מגיע לפתח תקווה והוא ענה שכן)
מעוז חפצי היה בית החולים בלינסון (לבקר את אחותי אשר מאושפזת שם)כאשר הגעתי לתחנת ליד בית החולים בלינסון הנהג לא עצר אמרתי לו נהג יש לך תחנה והוא אמר שלא ואין לו ביקשתי ממנו שיעצור לי כי אני חייב לרדת בבית חולים בלינסון (לאורך כול ציר רחוב ז'בוטיסנקי ישנם תחנות אוטובוס של תחבורה ציבורית) והוא סירב לעצור לי כמו כן אמר שיש לו תחנה בגהה (כ 1.5 ק"מ מבית החולים בלינסון ) שאלתי אותו מה אני יעשה והוא אמר בחוצפה רבה שנאי יקח אוטובוס חזרה לבית חולים בלינסון [רבין] ואמרתי לו שיתן לי זיכוי בגלל שהוא לא עצר והוא סירב אני רואה את המקרה זה בחומרה רבה וכניצול ועשית רווחח נוסף של חברת אגד על חשובני
כמו כן התנהגותו של הנהג בקו 821 מר גיא ברזני הייתה גסת רוח ופוגעת בי כמו כן בעת שביקשתי את שמו הוא הצביע עם האצבע ואמר הנה
אני מבקש בכול לשון של בקשה שתבררו את העניין התנהגותו של הנהג מר גיא ברזני ואת חברת "אגד"
הא שחכתי ו ממש לא טוב שהגה בידים של אגד
*** כמו כן כרטיס הנסיעהמוצי בידי ומטובע עליו מספר מספרים 864-31988 74695 103901 862701 קו 821
עלבון סוג הנזק :
התנלות מהנהג גיא ברזני פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
ראשית הייתי רוצה לציין בפנייך כי ניתן לפנות אלינו בצורה ישרה באמצעות הטלפון שמספרו 039145005 הפקס שמספרו 039142237 או אתר האינטרנט של אגד.
שנית, תלונתך תיבדק באמצעות הממונה על המשמעת באגד אשר ייזמן את הנהג לבירור. בגמר הטיפול נודיעך דבר.
תגובה:
זימון הנהג לבירור משמעתי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה