פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חבלה בעת ירידה מהאוטובוס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, בתאריך 23.10.11 עליתי על קו 108 מתחנת מרכזית לב המפרץ בשעה 7:45 בבוקר בדרכי לשירות הלאומי. תמיד האוטובוס מלא עד 0 מקום בשעות הבוקר, אך הפעם גם מקום לעמוד לא היה שלא כדרך הרגיל, .אך בכל זאת הנהג הוסיף והעלה עוד נוסעים כשכולם מצתופפים עוד ועוד. לאחר כרבע שעה כשראיתי שהמצב לא מאפשר להישאר באוטובוס ,החלטתי לרדת באמצע הנסיעה ולחכות לאוטובוס הבא של קו 108 . התחנה שבה ירדתי היתה לא מוכרת לי ואינני זוכרת את מיקומה.
התחלתי לרדת ואיתי ירדו עוד הרבה אנשים ,וכולם דחפו אחד את השני וכשהייתי במדרגה האחרונה נדחפתי מהעומס ונפלתי על היד. לאחר כאבים ממושכים ניגשתי לחדר המיון בבית החולים רמב"ם שבחיפה (המקום בו אני עושה את השירות הלאומי),
ולאחר צילום התברר ששברתי את מרפק היד השמאלית.
אשמח לתגובתכם בהקדם .

נזק בגוף. סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
צר לי לשמוע את אשר קרה והנני מאחל לך רפואה שלמה ומהירה.
אנא פני בנושא תלונה זו ישירות למחלקת הביטוח שלנו, העוסקת בפגיעות פיסיות של נוסעים. מס' הטלפון של הביטוח בחיפה הוא 04-8549393/7 ומס' הפקס הוא 03-9141921 והם ינחו אותך כיצד לפעול.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה