פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת פיצויים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד

לכבוד אגד מח' תלונות הציבור!
ברצוני לציין את העובדות אשר קרו לי. עליתי על קו 641 של אגד מתחנה של סגולה לכיוון בני ברק. היה זה ב 02.10.2011 אשר הצטרכתי לקנות חופשי חודשי. שילמתי לנהג 227 ₪ והנהג עשה לי חופשי חודשי של ירושלים!. אני לתומי חשבתי שיש לי חופשי חודשי של איזור המרכז. כשחזרתי בקו 921 הנהג אמר לי כי אין לי חופשי חודשי. הראתי לו את הקבלה. והוא ידע אותי בטעותו של הנהג בבוקר. שאלתי את הנהג מה אני יכולה לעשות כדי לתקן אתה טעות אמר לי כי אני צריכה לנסוע עד תחנה מרכזית בת"א כיד לתקן זאת. למחרת נסעתי עוד 2 נסיעות אחת בדן ואחת באגד וגם הנהגים הללו לקחו לי מהערך הצבור הנמצא ברב קו ולא לפי החופשי חודשי. כשהגעתי אחרי מסע ארוך מפתח תקוה ועד לתחנה מרכזית התברר לי לתדהמתי הרבה כי אין באפשרות נציגי אגד לתקן זאת במקום. אפילו כסף לנסיעות לא היה לי באותו זמן. נתבקשתי ע"י הנציגה ללכת לדן כדי לקבל את הערך הצבור הנשאר ברב קו ולשוב לרב קו של אגד. חיכתי בתור בחברת דו זמן רב וחזרתי לרב קו של אגד וגם שם חיכתי. ואז הפקידה אמרה לי כי הם יצטרכו לבטל לי את הרב קו שהיה לי. הם יעשו לי רב קו חדש ומחר אני צריכה להגיע שוב לתחנה מרכזית ת"א כדי לקבל החזר על הכסף ששילמתי. כשפניתי אל הנציגה הבכירה יותר היא טוענת כי אין לה מה לעשות.ואין לה איך לעזור לי. את כל הדרך הארוכה אשר גזלה לי זמן רב הייתי צריכה לעשות בגלל טעתו לא שלי.כולי תדהמה על כך שאפילו פיצוי לא קיבלתי.
אני אזרחית פשוטה אשר צריכה לסבול בגלל טעותו של הנהג!!!
אני מבקשת מחברת אגד לתת לי פיצוי על כל הטרחה והעוגמת נפש אשר הוצרכתי כדי לקבל את כספי חזרה.
הקבלות על המקרה נמצאות אצלכם הם הועברו ע"י הנציגה שלכם כדי לקבל את ההחזר.
את תשובתכם למכתבי זה שלחו לי לכתבות: הרב הרצוג 35 פתח תקווה.

בכבוד רב
שירה יצחקי
050-4198985
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
טעויות של נהגים בהטענת ה"רב קו" אכן יכולות להתרחש, לצערנו, ובמקרה כזה יש לגשת לעמדת ה"רב קו" הקרובה ולהחליף את הכרטיס. אנו משתדלים לשלוח במהירות האפשרית שובר זיכוי במזומן לבית הלקוח. מבדיקה שערכתי עולה כי כבר ב-4.10.11 נשלח לביתך בדואר רשום שובר זיכוי במזומן ע"ס 234 ש"ח, הכולל גם את הנסיעה שביצעת לתחנה המרכזית. לפיכך, חושבני כי הטיפול בבעייתך היה יעיל ומהיר. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה