|
|
|
|
|
|
טעינת כרטיס רב קו |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הטענתי את הכרטיס בחודשי בתי עלתה לאוטובוס והנהג אמר לה שזה ריק הלכנו לתחנה מרכזית בי"ם ושם אמרו לה שרק בעוד 3 חודשים יהיה להם תשובה אני רוצה את הכסף שהטענתי פשוט זה שוד לאור יום הימים האלה שהיא משלמת כל פעם מי יחזיר לנו את זה מספר הכרטיס 004013109
|
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
היות וכרטיסי ה"רב קו" הינם בגדר דבר חדש, חלות לעתים טעויות של נהגים בהטענה ובמקרה כזה יש לגשת לעמדת ה"רב קו" ולהחליף את הכרטיס. הכרטיס הישן ישלח לבדיקה וישלח לכם שובר זיכוי במזומן על כל מה שמוטען עליו. על כל פנים, באם שמרתם את הקבלה מהנהג שהטעין את ה"חופשי חודשי" נשמח אם תשלחו אותה אלינו בפקס (03-9142237 ונא ציין את פרטיך בפקס). |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|