פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ערעור על תגובה מספר 242624 מידי אלה טיבי.di נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני לערער על תגובתכם לפנייתי, פניה מספר: 242624 אשר נשלחה אליי בתאריך: 9.10.11.
בפנייתי לחברת אגד תיארתי את הסבל הנוראי, עוגמת הנפש והחמצת אירוע בו השתוקקתי להיות עקב מחדלכם בקו מספר 465 מירושלים לקרני שומרון.
לטענתכם, קיים מספר מצומצם של רכבים ממוגני ירי, ובכן, תחליף האוטובוס שנשלח אלינו לצומת מודיעים כלל לא היה ממוגן ירי!!! שהרי נדרשנו להחליף אוטובוס לממוגן ירי במחסום. הסבל הנוראי שנגרם לנו בצומת מודיעים כלל אינו קשור לסוג האוטובוס (ממוגן או לא.)
כמו כן, חברת אגד טוענת כי: " במסלולי הנסיעה של קווים אלו עלולים נהגינו להיתקל באירועים בלתי צפויים, העשויים לעכבם במהלך הנסיעה ולגרום לאיחור נוסף בנסיעות עוקבות", ובכן, באותו היום כלל לא היו אירועים חריגים, את זאת תוכלו בוודאי לבדוק!, העיקוב והסבל לא נבעו מאירועים חיצוניים כלל!!
אני חוזרת ומבקשת בזאת פיצויים על הסבל הנוראי, עוגמת הנפש, האיחור בהגעה בשיעור של כשעתיים וכתוצאה מכך, החמצת אירוע . לדרישה זו ישנם תקדימים בעבר.
העתק: פניות הציבור בית אגד לידי אלה טיבי.
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים- מחלקת תלונות.
בית אגד מחלקת פניות הציבור
להלן תקציר האירוע:
בצהרי יום ראשון בתאריך 4.9.11 נסענו אני ואמי בקו 465 שיצא בשעה 13:40 מירושלים, התחנה הציבורית, לקרני שומרון לאירוע משפחתי שהתקיים שם.
האוטובוס נסע כשלושת רבעי השעה עד צומת מבוא מודיעים שם נעצר כיוון שהמנוע התחמם יתר על המידה.
זמן החניה היה כשלושת רבעי שעה שנמשכו כנצח. בזמן זה המזגן לא פעל, בחוץ שררו 33 מעלות בתוך האוטובוס מספר המעלות היה גבוהה אף יותר.
שתייה לא הייתה בידינו, שכן לא תכננו שהיה כזו, כמו גם מקום להתפנות. בזמן זה ניסינו אני ועוד בחורה, אדוה-ראה פרטים להלן, לתפוס טרמפים אך לשווא.
עבור אימי, אישה מבוגרת, זמן המתנה זה היה קשה לעין שיעור, החום הציק לה והיא סובלת מאוד מכאבי גב.
נהג האוטובוס, אהרון סלונים, הודיע לאגד על התקלה אולם תגבור מחברת אגד הגיע רק כעבור 40 דקות!! תחילה הגיע גרר ורק אחר כך הגיע אוטובוס חלופי.
האוטובוס החלופי הגיע באיחור. הוא היה ישן, המזגן בו לא פעל כראוי, היינו רטובים עייפים ונואשים.
לצערנו פתרון זה גם לא היה סופי. האוטובוס עליו נסענו היה לא ממוגן ועל כן נאלצנו שוב להחליף אוטובוס במחסום, אוטובוס זה אומנם הגיע בזמן אך היה אפוף ריח סירחון של סיגריות.
הגענו ליעדינו בשעה 16:40!!! קרוב לשעתיים מעל הזמן המצופה!!
לאירוע הגענו באיחור מותשים, לאמי נדרשו כשעתיים להתאושש מ"חויית הנסיעה", כך שמהאירוע לא נהנינו כלל.
אני דורשת בזאת פיצויים על הסבל הנורא בזמן הנסיעה, איחור רב בזמן ההגעה וכן על עוגמת הנפש שנגרמה לנו בהגיענו למקום.

העתק: משרד התחבורה.
עלבון, סבל רב בזבוז זמן ובעקבותיו החמצת אירוע סוג הנזק :
פיצויים פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
תגובה זו של גב' כהן הגיעה אלינו במישרין והריני מצ"ב את תגובתנו אליה:

לאחר עיון מחדש בפנייתך המקורית ובתגובתה של הגב' אלה טיבי לפנייתך נראה כי התגובה שנשלחה אליך בתאריך 9/10/11 משקפת נאמנה את אשר התרחש בתאריך4/9/11.
כפי שנכתב, בעת התרחשות תקלה בלתי צפויה באוטובוס ממוגן ירי, לעיתים לא נמצא רכב ממוגן זמין. במקרה הנ"ל, נעשה מאמץ ע"י צוותי התנועה ב"אגד" לשלוח רכב חליפי להמשך הנסיעה עד למחסום שם המתין אוטובוס ממוגן להמשך הנסיעה.
לאור האמור לעייל, מצ"ב שובר לרכישת כרטיסים/מזומן ע"ס 180 ₪, כמחווה של רצון טוב ולפנים משורת הדין. את השובר ניתן לממש תוך 90 ימים מיום הנפקתו בקופות הקהל של אגד.

לוט: שובר לרכישת כרטיסים/מזומן ע"ס 180 ₪.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה