פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רב קו והנתחת סטודנט בקווי אגד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני סטודנטית שנה א' ועשיתי כרטיס רב קו חופשי סמיסטריאלי באזור המרכז מה שמקנה לי נסיעה חופשית לסמסטר זה בתל אביב ורמת גן ו50% הנחה בנסיעות באזורים אחרים בארץ. כל יום אני נוסעת מרמת גן להר הצופים בירושלים וחזרה. מאז תחילת הלימודים- מאז עשיתי את הרב קו נגרם לי מפח נפש על בסיס יומי. אין יום בו אני לא מתווכחת על ההנחה המגיעה לי עם נהגי אגד, גורמים לי להרגיש כאילו אני גנבת שלא משלמת על הנסיעות, מי שלא יודע להתמודד עם זה מוכר לי כרטיס ותיק! ואף כמה פעמים "נתנו" לי להיכנס ללא תשלום כי אני "לא רוצה לשלם" אני כן רוצה לשלם, אבל מחיר שמגיע לי 50%!
זה גועל נפש והיום, עוד היום!! בבוקר נהג קו 68 אמר לי להישאר איתו על האוטובוס עד לתחנה הסופית כשי ללכת איתו לתחנה ולהסביר למה אני צריכה לקבל את ההנחה! ברור שלא הלכתי איתו, הייתי בדרכי ללימודים! אין סיבה שאאחר בגלל שאגד לא מלמדים את הנהגים שלהם איך לגבות תשלום. לפני כשעה נסעתי באוטובוס של 480 בדרך לתל אביב בבוקר קניתי באותו הקו נסיעת הלוך חזור במחיר סטודנט.
הנהג לא היה מוכן לשמוע שמגיעה לי עוד נסיעה וששילמתי עליה כבר, הנהג כל כך התעקש שאמרתי לו שאשלם על נסיעה בודדת, אך הוא לא הסכים.
אחרי שהנהג איים להוריד אותי מהאוטובוס!! באמצע שום מקום! אפילו לא ליד שום תחנה מסודרת! בסוף אחרי רבע שעה של נסיון להסביר לו הוא "הסכים" לגבות 50% על הנסיעה למרות ש"אסור לו" ולתת לי להמשיך בנסיעה. הוא גם איים עליי לקרוא למשטרה כי אני "מפריעה לנסיעה" שאלתי אותו אם אני פושעת, הוא אמר כן. אני חושבת שהדברים האלה מספיקים אבל יש עוד סיפורים רבים כאלה. כל מה שאני רוצה זה שמישהו באגד יבין סוף סוף שצריך ליישר קו עם הנהגים שלהם!! יש .לי עוד 4 שנים כאלה לפני.כתבתי פעמיים לתלונות הציבור של אגד, ללא מענה. אנא תגובתכם, בתודה מראש.
עלבון סוג הנזק :
הדרכה ויישור קו בנושא הרב קו והנחות סטודנטים בקווי אגד פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
סטודנט בעל כרטיס "רב קו סטודנט פלוס", המוטען בכרטיס חופשי תקופתי אכן זכאי להנחה של 50% בכל קווי הנסיעה (למעט אילת) והודעות לרוב הוצאו לנהגים בעניין זה אלא שלצערי מדובר בחבלי לידה של תקנה חדשה ואנו מתנצלים על טעויות הנהגים בתקופה ראשונית זו של הרפורמה. תגובה:
לצערי לא ציינת שעת נסיעה ולכן איני יכול לאתר את הנהגים המדוברים אך אני אעביר את דברייך למנהל מחלקת המחירים שלנו כדי שישקול להוציא הודעה נוספת בעניין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה