פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כספי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית אתא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתארך הנל נסעתי באוטובוס אגד שמספרו 64 א מכיוון השוק החדש לקרית ביאליק נתתי לנהג 10 שח ועוד 30 אגורות שהנסיעה עלתה 5 שח +30 אגורות בהיסח דעת ובלי לשים לב לקחתי רק את הכרטיס והלכתי לשבת לאחר רבע שעה ניזכרתי שהוא לא החזיר לי 5 שח ניגשתי אליו ואמרתי לו שהיתה לו טעות והוא ענה לי בגסות במילים האלו .... מה ניזכרת אחרי שעתיים אני לא נותן לך שום 5 שקלים והוסיף למה לא באת תיכף ..דרך אגב הנסיעה מהשוק לקרית ביאליק שזה תחנה אחת אחרי מוצרט היא בערך 10 דקות ואפילו פחות ... אבקש לטפל בתלונתי תודה ..ציפי..הפאלפון שלי ...0526326626
כספי סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
הנני מצר על אי הנעימות שנגרמה לך אך ברצוני לציין כי האחריות על מתן עודף מדויק הינה של הנוסע ולא של הנהג שכן הנהג עוסק בקבלת תשלום מנוסעים רבים ובנוסף עסוק גם בנהיגה ולא ניתן לצפות ממנו לזכור לאחר מס' דקות באם נתן עודף אם לאו. תגובה:
אנו נברר עם הנהג באם זכור לו המקרה אך לצערי מדובר במקרה שלא ניתן להוכיחו ולהבא אנא שימי לב לקבל עודף נכון ומדויק מיד עם קניית הכרטיס. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה