|
|
|
|
|
|
כספי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 17 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קרית אתא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתארך הנל נסעתי באוטובוס אגד שמספרו 64 א מכיוון השוק החדש לקרית ביאליק נתתי לנהג 10 שח ועוד 30 אגורות שהנסיעה עלתה 5 שח +30 אגורות בהיסח דעת ובלי לשים לב לקחתי רק את הכרטיס והלכתי לשבת לאחר רבע שעה ניזכרתי שהוא לא החזיר לי 5 שח ניגשתי אליו ואמרתי לו שהיתה לו טעות והוא ענה לי בגסות במילים האלו .... מה ניזכרת אחרי שעתיים אני לא נותן לך שום 5 שקלים והוסיף למה לא באת תיכף ..דרך אגב הנסיעה מהשוק לקרית ביאליק שזה תחנה אחת אחרי מוצרט היא בערך 10 דקות ואפילו פחות ... אבקש לטפל בתלונתי תודה ..ציפי..הפאלפון שלי ...0526326626
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
הנני מצר על אי הנעימות שנגרמה לך אך ברצוני לציין כי האחריות על מתן עודף מדויק הינה של הנוסע ולא של הנהג שכן הנהג עוסק בקבלת תשלום מנוסעים רבים ובנוסף עסוק גם בנהיגה ולא ניתן לצפות ממנו לזכור לאחר מס' דקות באם נתן עודף אם לאו. |
תגובה: |
אנו נברר עם הנהג באם זכור לו המקרה אך לצערי מדובר במקרה שלא ניתן להוכיחו ולהבא אנא שימי לב לקבל עודף נכון ומדויק מיד עם קניית הכרטיס. |
פתרון: |
|
|
|