פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת הזכות שמקנה לסטודנטים 50% הנחה. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה17.11.11 עליתי על קו 438 של השעה 18:20 מירושלים לאשדוד.
אני סטודנטית הלומדת באוניברסיטה העברית בירושלים. ברשותי כרטיס רב קו סטודנטים שעשיתי בתאריך ה31.10.11. בנוסף, שילמתי עבור כרטיס סמסטריאלי עבור סמסטר א' שהחל בתאריך ה30.10.11.
כפי שאתם בוודאי יודעים, החל מהתאריך 1.11.11 תקף החוק החדש המקנה לסטודנטים 50% הנחה (רב קו).
כאשר עליתי על קו 348 בשעה 18:20, נתתי לנהג את כרטיס הרב קו שלי והתכוונתי לשלם 10 ש"ח (המחיר הרגיל של הכרטיס הוא 20 ש"ח ולכן 50% הנחה מקנה לי נסיעה ב10 ש"ח), הנהג אמר לי שעלי לשלם 20 ש"ח כרגיל ולא הסכים לקבל את הצהרתי כי אני סטודנטית ומגיעה לי 50% הנחה. כמובן ששילמתי והחלטתי שלא להתווכח איתו על אף שניסיתי להסביר לו את מצבי.
יש לציין כי מאז נכנס החוק החדש לתוקף ומאז שברשותי כרטיס רב קו סטודנטים, נסעתי מספר רב של פעמים בקווים של ירושלים-אשדוד ואפילו נסעתי מירושלים לת"א והנהגים ידעו כי לסטודנטים יש 50% הנחה ואפילו לא הייתי צריכה להסביר להם דבר ולהוכיח להם דבר. בנוסף, כל חבריי הסטודנטים שברשותם רב קו סטודנטים וכרטיס סמסטריאלי נסעו פעמים רבות בקווים שלכם ושילמו על הנסיעה עם 50% הנחה ללא כל בעיה.
משום שאני סטודנטית שאינה עובדת ומכיוון שיצא החוק המקנה לסטודנטים 50% הנחה בעת שימוש בקווי אגד, אינני רוצה לשלם יותר ממה שאני צריכה, משום שכל שקל במצבי חשוב ולכן אינני רואה סיבה מדוע עלי לשלם יותר משאר הסטודנטים. אני רוצה להיות בטוחה שמצב כזה לא יחזור על עצמו ושאוכל לממש את הזכות המגיעה לי כסטודנטית.
ברצוני לבקש מכם, בכל לשון של בקשה, לדבר עם הנהגים שלכם ולהסדיר את אי ההבנה הנוצרת בעקבות החוק החדש ולהבהיר להם שדבר כגון זה לא יחזור על עצמו. כמו כן, אבקש מכם להחזיר לי את הסכום המגיע לי, מכיוון ששילמתי יותר מסטודנטים אחרים הנוסעים בקווים שלכם.
אשמח לקבל תשובה בהקדם האפשרי.
כספי סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
הנני מצר לקרוא את אשר כתבת, מדובר ברפורמה חדשה וישנם עדיין מס' נהגים שכנראה מבולבלים מהתקנות החדשות. אנו נדאג כמובן להבהיר לנהג את טעותו. תגובה:
בימים הקרובים נשלח לך זיכוי על אותו סכום ששילמת מעבר למה שהיית צריכה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה