פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת אוטובוס< נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.12.2011 הגעתי לתחנת האוטובוס בצומת רמות של קו 31 בשעה 17:40 כדי לנסוע לקניון מלחה.
במשך שעה תמימה לא הגיע אוטובוס כאשר מספר הממתינים בתחנה הגיע לעשרות.
משיחת טלפון באותו זמן עם בתי שהמתינה אף היא לקו 31 בתחנה בבניני האומה התברר כי גם לשם לא הגיע אוטובוס ואנשים ממתינים כשעה,אך לאחר מכן הגיע אוטובוס ריק לבניני האומה כשהנהג אמר שהיות והוא באחור הוא התחיל את הסלול משם.
כעבור כ-20 דקות חלף קו 31 מלא בכביש רמות ולא עצר.

בגלל הגשם החזק והיאוש עליתי על אוטובוס 271 לבניני האומה,אך לאחר המתנה לא ארוכה כשראיתי את עשרות הממתינים והבנתי שגם אם יגיע אוטובוס לא יהיה מקופ לכלם,נאלצתי לקחת מונית ב-40 ש"ח והגעתי לקניון כעבור למעלה משעה וחצי.
עוגמת נפש וכספי סוג הנזק :
מצפה לפיצוי הולם פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
מבדיקה שערכתי עולה כי באותו יום, הן עקב מזג אויר גשום והן עקב אירועי חנוכה (בעיקר באזורים החרדיים) היתה ירושלים פקוקה ביותר ונגרמו שיבושי תנועה קשים בכל ירושלים. לפיכך, חלק גדול מהקווים הגיעו באיחור לתחנות המוצא ויצאו באיחור ניכר. תגובה:
כדי שנוכל לבדוק את תלונתך באופן יותר נקודתי אודה לך אם תשלחי אלינו את קבלת המונית בה נסעת בפקס 03-9142237. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה