פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטובוס לא עוצר בתחנה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד
מר ירון שקלאר, נציב פניות הציבור , אגד

קו 17א' בראשון לציון שנוסע מכיוון תחנת רכבת ראשונים למערב ראשון שוב לא עצר בתחנת "גן נחום" שם ממוקמת קרית חינוך ותלמידים רבים נזקקים לשרותי קו זה.
קו זה ידוע לשמצה בראשון, אך עד השנה לא נזקקנו לשירותיו ולא הכרנו את הבעיות מקרוב.
בעיה זו חוזרת על עצמה והגשתי 2 תלונות בנושא דרך תלונות הציבור של אגד, האחת מ 09/2011 והשניה מ 01/2012 על שתיהן התגובה "תלונת התקבלה והועברה לטיפול", מעל 4 חודשים טיפול בתלונה מסוג זה נראה לי מוגזם לחלוטין, כמו כן היום שלחתי גם תלונה למשרד התחבורה (את האפיק של אתר תלונה גיליתי רק לאחר מכן).
מדובר בקו שתדירותו אחת לשעה, בני , תלמיד כתה ז', נאלץ להפריע לי בעבודתי על מנת שאבוא להסיעו הביתה.

מדובר בפעם שניה שדבר זה קורה, כמו כן לקו עיכובים רבים בזמן הגעתו לתחנה , גם בנושא זה התלוננתי לתלונות הציבור של אגד (12/2011) בשל איחור של חצי שעה בהגעת האוטובוס.
בני תלוי בקו זה בתפקוד היום יומי שלו והנושא מעיק עליו ומלחיץ אותו.
בזבוז זמן, כספי-אבדן שעות עבודה סוג הנזק :
טיפול בתפקודו של הקו כך פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
מיכל שלום. משיחה עם מנהל פניות ציבור דרום מר זיו הדר, הבנתי שהוא שוחח עמך בעניין הזה והבהיר לך כי היות ומדובר בקו דליל בנוסעים, כדאי שבנך יעמוד בתחנה, כדי שהנהג יראה אותו ויעצור. הבנתי שהשיחה ביניכם הסתיימה ברוח טובה והנני תקוה שכעת נפתרה הבעיה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה