פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטובוס שלא עצר בתחנה, המטנה של 40 דקות לאוטובוס נושא התלונה:
איצקוביץ מרים שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
שמי מרים איצקוביץ
אני כול יום נוסעת עם קו 31,32 לרמות מתחנה שבכניסה לעיר.
וכול פעם אני מחכה לעוטובוס 20-25 דקות ואחרי שאני נוסעת תחנה אחת ויוצאת בכביש רמות אני רואה איך מגיעים אוטובוסים אחד אחרי שני.
היוםנמעס לי לכול הסיפור ונהגי אגד עברו כול הגבול
הגעתי לתחנה שבכניסה לעיר בשעה 16:10 חיקיטי לאוטובוס
בשעה 16:29 עבר קו 32 אך לא עצר!!!!!
אוטובוס לא היה מלא וגם אם היה מלא אין לו שום רשות לא לעצור בתחנה ולאסוף אנשים שמחקים כול כך הרבה. זה לא בעיה של נוסעים שאגד לא מספק מספיק אוטובוסים כיוון שבתחנה מתאספים המון אנשים , כי מחקים הרבה זמן.
אוטובוס הבא שהגיע קו 31 הגיע בשעה 16:51
יוצא שחיקיתי בתחנה 41דקות
וקול זה כדי ליסוע תחנה אחת עד לתחנה שבכביש רמות.
אחני שיצאתי בכביש רמות בשעה 16:54 עבר עוד קו 31
המשכתי לחקות בתחנה ובשעה 16:57 עבר קו 32
ואחריו בשעה 16:59 עוד קו 32.
האיתכן שאנשים מחקים 40 דקות בתחנה ועוברים 4 קוים הנוסעים כמעת באותו קיוון.
לדעתי זה לא הגיוני כשהתקשרתי לברר על מתי יגיע אוטובוס, אמרו לי באגד: "כניראה יש עומס בכביש". סליחה מה זה הניחושים האלה!? אני מבינה שבגלל עומס בכביש יכולים להגיע 2 קווים בוזמנית. אבל 4????? זה רק מראה איך אגד מזלזל באנשים שממהרים מיום עבודה הביתה ולקחת ילדים מהגנים.
וזה קורה יום ביומו.
אם היה לי אפשרות היתי בשמחה מוותרת על שירותים של אגד ואני מבינה שעוד המון אנשים היו עושים כמוני שנוסעים כול יום עם קווי אגד שמרוויח אלינו , מעלה בתדירות קבועה את דמי נסיעה ולא מגיב ביעילות לתלונות הציבור.
ביזבוז זמן סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
הנני מצר על פנייתך. אנו עושים כל מאמץ לעמוד בלוחות הזמנים אך לצערנו אנו תלויים באופן מוחלט במצב התנועה בתוך ירושלים והוא מאוד לא פשוט: עקב עומסי תנועה באגריפס מתעכבים הקווים מאוד ומגיעים באיחור. תגובה:
ביום שישי האחרון שונו מסלולי קווים רבים בירושלים ונפתח התנועה ברח' אגריפס פחת בכשליש. בעתיד צפויים עוד מסלולים להשתנות ובעקבות כך אנו מקווים שעומסי התנועה בעיר יפחתו וכך גם האיחורים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה