פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס רב –קו (סטודנטים) לא תקין. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי דור ואני סטודנטית הלומדת במכללה הטכנולוגית בבאר שבע. עם תחילת שנת הלימודים האקדמית רכשתי כרטיס רב– קו (סטודנטים) המקנה לי הנחה של 33% בתעריפי הנסיעה, כרטיס הרב – קו הונפק בעמדת הנפקה של חברת מטרו-דן בתחנה המרכזית בבאר שבע.
מאז הנפקת הכרטיס חוויתי לא פעם תקלות שונות ומשונות כמעט בכל פעם שעליתי לאוטובוס של חברת אגד (המכשיר באוטובוס לא קורא את הנתונים שעל הכרטיס, מספר נסיעות שגוי ותמיד לרעתי וכד'). מיותר לציין כי תקלות אלו קרו אך ורק באוטובוסים של חברת אגד ולא של מטרו-דן.
אולם השיא הגיע אתמול ( 15.1.2012). כאשר עליתי לקו 470 מירושלים לכיוון באר שבע מכשיר הרב – קו באוטובוס סירב להכיר בכרטיס הרב-קו שברשותי והודיע על הצג כי הכרטיס אינו תקין. לאחר מספר דקות בהם ניסה הנהג מספר פעמים לקרוא את הכרטיס ללא הצלחה הודיע כי אין ביכולתו לעשות דבר ואם ברצוני לנסוע עמו עלי לשלם מחיר נסיעה רגיל ללא הנחה (למרות שהצגתי בפניו תעודת סטודנט תקפה). כמו כן טען הנהג כי התקלה באם קיימת הנה בגלל שהכרטיס הונפק על ידי מטרו –דן ולא אגד. לא הועילו טענותיי על כך שאין זו הפעם הראשונה שאני נוסעת בקווי אגד עם כרטיס הרב - קו ומעולם לא עלתה טענה שכזו. הנהג לא הקשיב ומסר כי עלי לפנות לעמדת ההנפקה של חברת מטרו –דן בבאר שבע. לבסוף נאלצתי לרכוש כרטיס במחיר מלא.
עם ההגעה לתחנה המרכזית בבאר שבע נגשתי לעמדת ההנפקה של חברת מטרו –דן. נציגת השירות בדקה את הכרטיס וטענה כי הכרטיס תקין והיא הפנתה אותי למודיעין אגד הנמצא בתחנה. נציג השירות בעמדת המודיעין טען שהוא אינו מטפל בכרטיסי רב – קו והפנה אותי חזרה לעמדת ההנפקה של מטרו-דן. כאשר חזרתי שוב לעמדת ההנפקה של מטרו –דן הכרטיס נבדק שוב ונמצא תקין ונציגת השירות אף הדפיסה לי שובר המציין את יתרת הנסיעות שהיו על הכרטיס השייכים לחברת אגד. סה"כ 7 נסיעות בקוד ירושלים-מעלה אדומים ו 10 נסיעות של מטרו –דן ושלחה אותי שוב לעמדת המודיעין של חברת אגד. לאחר שהתעקשתי כי נציג אגד אינו מוכן לטפל בפנייתי טענה נציגת השירות כי יתכן והכרטיס אינו תקין והיא ממליצה על החלפה של הכרטיס לכרטיס חדש דבר שלדבריה כרוך בעלות של 10 ₪. ללא ברירה אחרת נאלצתי לעשות כדבריה והיא הנפיקה כרטיס חדש והעבירה אליו את יתרת הנסיעות של חברת מטרו –דן. לגבי יתר הנסיעות של חב' אגד שהיו על הכרטיס לדבריה עלי לפנות לחב' אגד להמשך הטיפול. לאחר הנפקת הכרטיס החדש לקחה נציגת השירות את הכרטיס הישן וגזרה אותו במקום. למותר לציין כי תהליך הטרטור בין נציגי אגד לבין מטרו-דן וההמתנה ארך כשעתיים.

מיד בסיום התהליך התקשרתי למוקד אגד ושוחחתי עם נציג בשם איתמר אשר היה קצר סבלנות ומסר כי עלי לפנות אליכם בפקס ורק לאחר קבלת פניה מסודרת אקבל תשובה כיצד עלי לקבל זיכוי על אותם 7 נסיעות אבודות. לדבריו עלי לפנות למח' פניות הציבור הסמוך למקום מגורי – מעלה אדומים.
לסיכום, לאחר מסכת טרטורים בלתי מובנת עולים השאלות הבאות:
1. לשם מה היה עלי להחליף כרטיס תקין בכרטיס תקין אחר? הרי אם נציגת שירות של מטרו דן מצליחה לקרוא את הנתונים שעל הכרטיס גם המכשיר באוטובוס היה צריך לקרוא אותם.
2. על פי נוהלי משרד התחבורה עלות החלפת הכרטיס חלה רק כאשר לכרטיס נגרם נזק. במקרה זה הכרטיס היה שלם ואף תקין. מדוע גבתה נציגת השירות 10 ₪ שלא היו אמורים להיגבות?
3. כיצד אקבל את הזיכוי בגין 7 נסיעות בקוד ירושלים- מעלה אדומים?
4. אבקש לקבל החזר בגין ההנחה המגיעה לי עבור הנסיעה בקו 470 מירושלים לבאר שבע.
מכתב זה מופנה הן למח' פניות הציבור באגד והן למח' פניות הציבור בחב' מטרו –דן. התנהלות שתי החברות לוקה בחסר ומעידה על יחסן לציבור הנוסעים. אבקש מחב' מטרו –דן לזכותי בגין 10 השקלים שנגבו שלא כדין ומחב' אגד לזכות בגין הנסיעות שנותרו על הכרטיס הישן והנחת הסטודנט על הנסיעה מירושלים לבאר שבע.
לנוחיותכם להלן מספרי כרטיסי הרב - קו:
כרטיס הרב – קו הישן (שהושמד על ידי נציגת שירות הלקוחות של חב' מטרו-דן) – 274409898
כרטיס הרב –קו החדש שברשותי – 0274401717.
מספר הטלפון ליצירת קשר – 050-6233182
כספי סוג הנזק :
החזר בגין 7 נסיעות בקו ירושלים-מעלה אדומים ו 10 ש"ח בגין ניפוק כרטיס חדש פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתך אלינו וצר לי על אי הנעימות שנגרמה. אכן, לעתים חלק מכרטיסי ה"רב קו" של חברה מסוימת אינם עוברים במכשור של החברה האחרת ובמקרה כזה אין לנו אלא לשלוח את הנוסע לעמדת "רב קו" שכן רק שם ניתן לבדוק את העניין. הנהג, בכל מקרה, אינו יכול לתת הנחה כלשהי באם ה"רב קו" אינו עובד. כולי תקוה שהכרטיס החדש הינו תקין ועובר בכל החברות. תגובה:
אנו נדאג לאתר, לפי מספר ה"רב קו" שנתת, את הנסיעות שהיו על הכרטיס ולזכותך עליהן. אשר לנסיעה בקו 470, נא שלחי לנו את הקבלה על אותה נסיעה לפקס
03-9142237 ונזכה אותך על ההפרש.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה