פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת כרטיסיה ברב קו נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר ימים רכשתי כרטסיה דרך נהג האוטובוס

0כרטיס נכה


לפני מספר ימים רכשתי כרטיסית זכאי מנהג האוטובוס, כאשר עליתי לרכבת אילצה אותי המפקחת לרדת מיד מהרכבת היות והכרטיס שטענתי באוטובוס לא מתאים לרכבת, לעיני כל הנוסעים ובבושת פנים ירדתי מהרכבת וביום גשוםחיכיתי זמן רב לאוטובוס ורק אז הסביר לי הנהג שהכרטסיה הוטענה בקוד 2 וכמובן אין לי מושג מה זה אומר, מה שברור לי שאין לי אפשרות לעלות לרכבת בגלל טעות של נהג, ולתק את הגשיאה עלי לדשת לתחנה המרכזית לבירור, אין זה צודק לעבור כזו השפלה ברכבת וחוסר התחשבות מצד מפקחת הרכבת, למרות שהראתי לה את כרטיב המעבר מלפי עשר דקות, אבקש לעדכן את הקוד בכרטיס דרך המחשב שלכם ולפצותני בהתאם לשיקול דעתכת תודה וממתינה לתשובה




9
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
בירושלים קיים קוד המשותף ל"אגד" ולרכבת הקלה והוא נקרא קוד 62. הנהג, במקרה שלך, הטעין בטעות את ה"רב קו" על הקוד הישן, שאינו כולל את הרכבת ואנו מתנצלים על טעות זו. אשר לתלונה על המפקחת ברכבת, יש להפנות את התלונה לחברת "סיטיפס". תגובה:
אנא גשי לעמדת ה"רב קו" הסמוכה לאזור מגורייך ואנו נחליף לך את ה"רב קו" ללא תשלום ועל כל מה שמוטען ב"רב קו" הישן תקבלי זיכוי. להבא, נא הדגישי בפני נהגינו שהינך מעונינת בכרטיסיה המשותפת ל"אגד" ולרכבת הקלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה