פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירה בתחנה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ‏יום רביעי ‏28 ‏דצמבר ‏2011 שלחתי תלונה על נהג חרדי מקו 497 של שעה 22:15 מחברת אגד שלא עצר בתחנה ברחוב עזרא בבני ברק ונגרם לנו נזק כספי גדול וכן נזק בריאותי והתגובה של נציג החברה בשם: ירון שקלאר נציב פניות הציבור היתה שידוע לו שהנהג לא עצר בתחנה כי הנהג דיווח שהיה לו עשר בעמידה ורציתי להעיר לכם שהדבר הזה הוא לא נכון כי יש לי עדים שהיו באוטובוס שאמרו לי שהנהג עצר בתחנה הבאה והעלה נוסעים ומה שלא עצר בתחנה בעזרא זה רק משום שהיו הרבה אנשים בתחנה ושם העד הוא אברהם ויכלדר 0548478222 ואני מתעקש איתכם לקבל פיצוי כספי הולם כי לא יתכן שנוסע שעמד אחרי בתחנה הבאה זכה לסוע ואני לא , ואם לא אפנה לבית משפט.
כספי סוג הנזק :
לשלם פיצוי הולם פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתך הישירה אלינו הוצא לך ב-18.1.12 מכתב נוסף, עם הסבר מקיף בנושא וכן עם פיצוי, כמחווה של רצון טוב. המכתב נשלח אליך בדואר רשום ואני תקוה שהוא כבר הגיע אליך. בכך, אנו מקווים, שהנושא נפתר לשביעות רצון כולנו. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה