פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות של נהג נושא התלונה:
esses yaakov שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.

עליתי על קו שבונתי בנו" חיפה (38) בשעה 15:32 ברחוב בגליל וברצוני להמשיך עימו 2 תחנות על אותו רחוב.
תוך כדי הנסיעה, שכחתי לצלצל ( למרות שחשבתי שצלצלתי ) ואיך שאני רואה שהנהג לא הולך לעצור קראתי לו שיעצור, אך יתעלם ממני והמשיך הלאה.
כאשר ניגשתי לשאול מדוע לא עצר, התחיל הנהג להשפיל אותי ולצעוק עלי, תוך כדי שימוש במילות גנאי, ואפילו סירב להזדהות.
עלבון סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
באופן עקרוני, ברגע שנהג עבר כבר את התחנה אין הוא רשאי עוד לעצור היות וחל איסור להוריד נוסעים שלא בתחנה, ואתה בעצמך העדת שלא צלצלת בפעמון. על אף האמור לעיל, העברתי את פנייתך למנהלו הישיר של הנהג, כדי לברר את תלונתך במישור ההתנהגותי. אנו נדאג לתדרך את הנהג בנושא השירות לנוסע. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה