פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד שוברי נסיעות אגד בעת שירות מילואים תלונה מספר 271863- בהמשך לתשובה שהתקבלה בדואר משירות לקוחות אגד נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.8.2011 נהג סירב לאפשר לי לנסוע בקו 405 עם שוברי נסיעה תקינים בעת שירותי במילואים. הוא הפנה אותי למפקח שפניתי אליו בתחנה מרכזית בת"א שהתייחס אליי בצורה מזלזלת ולא טיפל כלל בפנייתי. הגשתי תלונה בנושא וחיכיתי במשך חצי שנה (!) לטיפולכם, ולאחרונה התקבלה תשובה שלא מוכנים להחזיר לי את הכסף כי השוברים לדוגמא שצירפתי לא היו תקינים. מה זאת אומרת לא היו תקינים??? מה שצירפתי לא זה לא היה השובר המקורי שהתכוונתי לנסוע איתו בתאריך שקרה המקרה, אלא פשוט שוברים שצירפתי כדי שניתן יהיה לראות מה סוג השוברים. דרך אגב, כמה ימים לאחר מכן נסעתי עם שוברים בדיוק מהסוג הזה ואף נהג לא עשה לי בעיות.
זו חוצפה מצדכם שלא מוכנים להחזיר לי את הכסף, ובתשובה שקיבלתי מכם בכלל לא התייחסתם לעוגמת הנפש ולעלבון שנגרמו לי. הייתי מצפה שלפחות תביעו איזו התנצלות מזוייפת.
אני דורשת החזר של הכסף והתנצלות. זה לא התפקיד של היחידה להחזיר לי את הכסף. היחידה נתנה לי שוברים ואתם לא כיבדתם אותם.
איזה מין שירות לקוחות זה? מינימום החזר כספי והתנצלות על היחס המזלזל.
ממש בושה.
עוגמת נפש וכספי סוג הנזק :
דורשת החזר כספי והתנצלות פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
הנני מצר על אי הנעימות שנגרמה לך אך ברצוני לציין כי פנייתך הגיעה אלינו רק בינואר 2012 (איני יודע לאן שלחת אותה בראשונה) ולכן תשובתנו התקבלה רק בחודש זה. לצערי, עקב הזמן הרב שעבר, לא אוכל לבדוק את הנושא עם הנהג או הסדרן כי הם ודאי כבר לא יזכרו זאת. בנוסף, קשה לי להתייחס לתלונה ללא צילום של השובר מאותו יום, שכן רק אם אראה את השובר אוכל לדעת באם הוא תקין או לא. תגובה:
למרות כל האמור לעיל, אין לי ספק כי אכן נסיעתך היתה במסגרת שירות מילואים וכי גם אם השובר לא היה תקין, אין זו אשמתך. לפיכך, הנני מתכוון לשלוח לך את דמי הנסיעה לכתובתך, אף שכאמור, איני יכול לקבוע אם הנהג פעל ע"פ הנהלים או לא. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה