פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התבטאות גזענית וחוסר ערנות של נהג נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך : 2/2/2012, יום ה', בשעה 20:35 , עליתי על אוטובוס 653 מתחנה מרכזית ב"ש רציף 7 . אוטובוס המגיעה לאשקלון ועובר דרך נתיבות (שם הייתי אמורה לרדת) וכשירדתי בתחנה ליד ביתי מהאוטובוס, ביקשתי מהנהג לפתוח את תא המטען הוא פתח אותו ולאחר כמה שניות סגר אותו כשאני חצי בפנים ומנסה להוציא משם את המזוודה שלי . התחלתי לזעוק לעזרה ובת דודתי שגם ירדה איתי מאותו אוטובוס קראה לנהג בבקשה לפתוח את תא המטען לאחר שהוא פתח פניתי אליו שכולי נסערת . "איך אתה לא רואה שאני עוד בפנים?! חוסר הערנות שלך יכלה להרוג אותי" והוא השיב בתגובה "לא רואים אותך" התעלמתי והמשכתי ללכת והנהג הוסיף וקרא לי " אתיופית מסריחה" סגר את הדלת ונסע . הגעתי לביתי כשכולי נסערת ופגוע מאותן המילים של אותו נהג וזאת אחרי שעברתי נסיעה ארוכה ומעייפת מהצפון (חזרתי מהבסיס בו אני משרתת) עד לדרום, מהשעה 4 בצהריים הייתי רק על אוטובוסים ורכבות וכשאני סוף-סוף מגיעה ליעד שלי אחרי כל הדרך שעברתי אני צריכה לשמועה מילים כל-כל פוגעות מנהג אוטובוס ?! זה היה עלבון רציני בשבילי , ודבר שלא אשכך !
עלבון סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
צר לי על המקרה המתואר בפנייתך אך הקו עליו הינך מדברת (קו 353 ולא כפי שכתבת) אינו שייך לחברת "אגד", אלא, כמדומני, לחברת "מטרופולין". אנא פני אל החברה המפעילה את הקו. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה