|
|
|
|
|
|
כרטיס רב קו ובעיותיו והתיחסותה המזלזלת של אגד |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נסעתי באגד ושילמתי בכרטיסיה, הנהג נתן לי מעבר, ואני לא ידעתי שזה כבר לא תקף, הנהג אחריו לא הסכים לקבל את זה ודרש ממני לשלם פעם נוספת, שלחתי תלונה לאגד, וקבלתי תשובה מזלזלת בחזרה, אפילו לא התנצלות, ומי מדבר בכלל על החזר כספי??!!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
ראשית הנני מתנצל על אי ההבנה. עיינתי בפנייתך אלינו והתשובה שנמסרה לך היא אכן נכונה: החל מה-1.1.2012, בהוראת משרד התחבורה, לא ניתן עוד להשתמש בכרטיסיות נייר אלא רק בכרטיס "רב קו", עליו ניתן להטעין כרטיסיות. לפיכך, הנהג ברכסים צדק. |
תגובה: |
הנהג הראשון, שניקב את הכרטיסיה, נהג שלא ע"פ ההוראות, אלא שלמרבה הצער לא רשמת באיזה קו ובאיזה שעה זה קרה כך שלא יכולנו לאתר אותו. אשר לכרטיסיות שברשותך, נא שלחי אותן אל הכתובת שרשמנו במכתבנו ואנו נזכה אותך עליהן. |
פתרון: |
|
|
|