פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירה בתחנה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
כהמשך מפנייתי מתלונה שמספרה INTERNET285135 על הנהג הסורר שלא עצר בתחנה, וגרם לנו נזק כספי ונזק בריאותי, ולאחר תגובתכם שהאוטובוס היה מלא + 10 בעמידה, ולאחר שהוכחתי לכם ע"י עד ראיה שהיה בתוך האוטובוס שבאוטובוס היה רק כ 3 נוסעים בעמידה, והנהג עצר בתחנה הבאה, החברה שלכם שלחה לי פיצוי על סך 150 ש"ח , רציתי לידע אותכם שסכום זעום זה אינו מכסה אפי' חצי מההפסד הכספי שנגרם לי בגללכם, משום שבעבודה לבד היא הפסידה 300 ש"ח , וכמובן שאין בסכום זה שום פיצוי על עוגמת הנפש והחולי שנגרם לאשתי על ידכם, והלכך ובהתאם לזאת ולאחר התיעצות עם עו"ד אנחנו לא מושכים את התביעה שלנו על החברה שלכם אם לא תפצו אותנו בסכום הראוי לנזק גדול כזה, והיה ותגובתכם לא תתקבל אנחנו נפנה לבית המשפט על תביעה הרבה יותר גדולה . תודה רבה
חולי סוג הנזק :
לשלם לנו מה שהפסדנו וכולל פיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר שם ותפקיד:
כפי שכתבנו לך במכתבנו הישיר, דיווחו כל הנהגים אותו ערב על היותם מלאים ב-10 נוסעים בעמידה והדגשנו כי הפיצוי שניתן לך הינו כמחווה של רצון טוב ולפנים משורת הדין. תגובה:
לאור האמור לעיל הנני דוחה את תביעתך זו להגדלת הפיצוי. להזכירך, מרגע שנהג דיווח ב-GPS על היותו מלא ב-10 נוסעים בעמידה אין הוא רשאי לאסוף עוד נוסעים ומיותר לציין כי GPS הינו קביל בבית משפט. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה