פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא ראויה של נהג-השפלה נושא התלונה:
סטר מירב שם/כינוי:
‏יום שני ‏13 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הינני נוסעת קבועה בקו 641 היוצא מנתניה לפתח תקווה.
כל בוקר אני עולה על האותו קו, באותה שעה (6:35) עם אותו נהג.
כל בוקר אני נוכחת בתקריות בין הנהג הנ"ל (לא ידוע לי פרטיו אך הוא הנהג הקבוע של הקו והשעה הזאת), לבין נוסעים.
אין יום שהוא לא צועק על נוסעים מתייחס אליהם ביחסי אנוש שואפים לאפס.
כל בוקר אני "חווה" לשמוע איך הוא משפיל את הנוסעים בפרהסיה וכל יום העניין חורה לי.
היום הגיע תורי לחוות וזה למעשה מה ששבר את גב הגמל.
בזמן התקרבות האוטובוס לתחנה בה אני אמורה לרדת (קרית אריה), ראיתי שהוא נוסע במהירות מהירה מהרגיל (חלף על פני התחנה הקודמת של רחוב הסיבים גם כן במהירות) ולא הספקתי לצלצל על מנת שיוכל לעצור לי בתחנה.
כששאלתי אותו (בעדינות יתר ובתמימות גם מכיוון שזאת האישית שלי וגם כי אני מכירה אותו כבר ועד כמה שהוא סיר לחץ שעלול להתפוצץ עליי כל שניה) האם יש סיבה שבגללה הוא לא עצר בתחנה- הנהג התחיל לצעוק עליי ולהשפיל אותי מול כל האוטובוס- אמר לי משפטים כמו "את יודעת מה הדבר הזה פעמון?" /"את יודעת מה צריך לעשות עם הפעמון הזה?"/ " כאן זאת לא תוכנית כבקשתך"/ "תלמדי לצלצל ואני אעצור" ועוד המון משפטים רבים יותר אגרסיביים ומשפילים. כשאמרתי לו שגם אם הוא צודק והייתי צריכה לצלצל, יש דרך להגיד את הדברים ולא לצעוק אותם ולהשפיל אותי ושיתייחס אלי עם יחסי אנוש ראויים ורק שאלתי אותו שאלה כדי להבין, הוא המשיך לצעוק עליי ולהיןת בשלו כשכל האוטובוס שומע ומסתכל.
לא יעלה על הדעת שנהג, שאמור לשרת ציבור יתנהג אליהם בצורה כזאת, במיוחד מול שאר הציבור שמסביב, ולא יעלה על הדעת שכל יום אצטרך להתמודד עם אותה סיטואציה (גם אם זה כלפי אחרים) וללכת לידו על ביצים ולא לנשום.
לא פעם שאלתי עוברי אורח אקראיים בעניין הנהג הזה, למה הם לא מתלוננים- סיבתם הייתה (ציטוט של אחד מהאנשים שדיברתי איתו) "אני צריכך לנסוע בקו הזה כל יום וגם ככה הנהג הזה לא על גבול השפיות- ולא ממש בא לי להסתכסך איתו יותר ממה שאני מסוכסך ולדרדר את המצב".
לא יעלה על הדעת שנוסעים יחשבו דבר כזה על נהג מסויים ויפחדו ממנו והוא פשוט ימשך כהרגלו ביום חול.
וכמו כן לא יעלה על הדעת המצב בו אני נמצאת עכשיו שהוא- מושפלת ומבוזה ולא רוצה לעלות מחר על הקו אוטובוס על מנת לא להתקל בנהג שוב ולהסתכל לו בעיניים ובמקום זה אצא על אוטובוס יותר מוקדם (6 ועשרים) או על אוטובוס יותר מאוחר ואאחר לעבודה.
אודה לכם אם תטפלו בעניין כי כל מה הולך עם הנהג הזה הוא מתחת לכל ביקורת ונמשך יותר מידי זמן.
תודה מראש,
מירב סטר
השפלה וביזוי סוג הנזק :
לגרום לנהג הנ"ל לשנות את דרכיו וכמו כן פיצוי הולם על ההשפלה שחויותי מול אוטובוס חצי מלא של נוסעים פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
הנני מצר על אשר תיארת בפנייתך, אגד שמה דגש רב על נושא ההתנהגות ההולמת של הנהגים והיחס האדיב לנוסעים, והתנהגות כפי שאת מתארת בתלונתך ודאי אינה מייצגת את היחס שאנו, באגד, משתדלים לתת. תגובה:
נוכח פנייתך יאותר הנהג ויזומן לבירור אצל הממונה על המשמעת ב"אגד", שם יטופל בהתאם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה