|
|
|
|
|
|
אי הגעה, ותדלוק בזמן הסעת הנוסעים בזמנים הרצויים לו |
נושא התלונה: |
יום שני 13 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
29 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הנהג הראשון בשעה הראשונה של הקו שלו, גם לא הגיע למקום איסוף העולים פעמיים, וגם כאשר הוא מסיים את הסיבוב בתוך מכללת ספיר ויוצא הוא מיד פונה לתדלק על חשבון זמן הנוסעים וכתוצאה מכך הנוסעים מאחרים לעבודתם
|
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
קו 29 אינו מופעל ע"י חברת "אגד" אלא ע"י חברת "אגד תעבורה", שהינה חברה בפני עצמה. נא להעביר את התלונה לידי "אגד תעבורה". |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|