פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב נהג לכבד כרטיס "הלוך ושוב" נושא התלונה:
טיומקין רומן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏14 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
האם אני צריך כרטיס “הלוך ושוב”. אני הסכמתי מכיון שהיתי צריך לחזור באותו יום. כאשר בדרך חזרה עליתי בפתח תקווה לאוטובוס של אותו קו, 641, הנהג סירב לכבד כרטיס הנרכש אצל נהג הראשון ואמר לי ש בקו 641 לא כיים כרטיס מסוג זה והכריח אותי לקנות כרטיס רגיל. באותו זמן התקשרתי לשירות לקוחות וקיבלתי תשובה שנהג חייב לכבד כרטיס “הלוך ושוב” ,קישרו אותי עם מחלקת פניות הציבור ושם נאמר לי, שאני צריך לשלוח להם את 2 כרטיסים (הלוך ושוב וכרטיס רגיל) והם יטפלו בעניין זה.
שובי של הכרטיס - 18 ש”ח. מחיר של מכתב רשום - 9.50 ש”ח. השאלה היא - האם אני צריך לבקש להחזיר לי 18+9.50=27.50 או לוותר ולא לנסוע עם אגד?

תודה
רומן
כספי סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
רומן שלום. בקו 641 אכן קיים כרטיס הלוך ושוב אך לא הבנתי אם קנית כרטיס נייר או שהטענת אותו על ה"רב קו" (כי על ה"רב קו" באמת זה לא תופס). בכל אופן, אין שום צורך בדואר רשום. כל מה שצריך זה רק שתשלח לנו בפקס צילום של הכרטיס הלוך ושוב ושל הכרטיס השני שקנית וכך נוכל לאתר את הנהג שטעה וגם לזכות אותך על ההוצאה המיותרת. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה