פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירה בתחנת עצירה ברח' טשרניחובסקי בחיפה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏24 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
היום בתאריך 24/2/2012 בשעה 07:31 לערך אוטובוס מס' 795 קו תלמידים ,לא עצר בתחנה של בית ספר טשרניחובסקי שבחיפה על אף הלחיצה לעצירה בזמן סביר ועל אף שקראתי לנהג והסבתי את תשומת לבו שיעצור בתחנת , הנהג שמע והסתכל במראה עלי והמשיך בדרכו ולא עצר לי כך שנאלצתי לרדת בתחנה הבאה וחזרתי ברגל דבר שגרם לי להתאמץ ופגע המצב רוח כך שלא הצלחתח להתרכז בלמודים.
יתירה מזו התעצבן על ילדים אחרים וקלל אותם
אבקש למנוע התנהגות כזו וללמד את הנהג שעליו להתנהג בצורה נעימה עם האנשים ובמיוחד עם ילדים
בתודה
עדי מנצור
להעניש את הנהג פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתך והנני מצר על אשר נאמר. הנהג עליו התלוננת יאותר ויזומן לבירור בפני מנהלו האישי. באם יתחוור לנו כי פעל בניגוד לנהלים הוא יטופל בהתאם. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה