פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נטישת נוסעים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה13/5/12 נסעתי בשעה 16:00 באוטובוס של חברת אגד לקיבוץ עין-גב, לקיבוץ עין-גב יוצא אוטובוס פעם אחת ביום, כשהגענו לצומת מרכזית, הנהג הכריז שיש הפסקה של 10 דקות, בעצירה היה תור לשירותים, ולכן מסיבות פונקציונאליות נאלצתי לאחר, בזמן שאני משלם לקופאית אני מסמן עם ידי לנהג רגע, ומסתכל בעיניו, הקופאית מנגד, הולכת לחלון הראווה ומסתכלת לו בעיניים ומסמנת לו רגע!, אני בא לצאת והנהג פשוט נוסע, באופן שרירותי, חסר מוסריות, חסר דאגה לנוסעים. הזמן שעבר הוא דקה איחור, והוא פשוט נסע ללא שום טיפת אחריות. אז טוב שההגה בידים של הגה?
טוב להשאיר אדם במצב עגום, ומצוקתי, באמצע שום-מקום, ללא כסף?
במלחמת ששת הימים ישנו מיתוס של יחידת 669, לא משאירים חייל בשטח בכל מחיר, וחברת אגד, לאומית היא בטוח לא. כלכלית?
במקום להגיע ב19:00 הביתה, ההיתי צריך להגיע לקיבוץ עין-גב מאוחר בלילה, כשאני תופס טרמפים לקיבוץ, השכל הישר של חברת אגד, היכן הוא?
במיוחד לאור העובדה שאני נוסע הרבה עם הקו הזה, ונורמה הוא שמחכים לנוסעים, אני ההיתי עד לנורמה הזאת - אבל במקרה שלי הנהג הפקיר אותי.
ואפוא, טוב שההגה בידיים של אגד?רע, רע מאוד שאגד נוהג ככה, כלפי הטבע המוסרי שאומר לא מפקירים נוסעים, "כי זה הפך למנהג" על פי הקופאית, שכך אגד נוהג בהרבה מלקוחותיה ומפקיר נוסעים באלונית בצומת מגידו.
תודה
דניאל
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
דניאל שלום. באופן עקרוני, נהג אמור לצאת בתום ההפסקה ולא להתעכב שכן מדובר ברכב ציבורי ולא ניתן לעכב את כל הנוסעים בגלל מאן דהו שמאחר אך היות וציינת שבמקרה זה הנהג ראה אותך, הנני מעביר את הנושא לבירור הממונה על הנהג ובאם הוא פעל שלא ע"פ הנהלים הוא יטופל בהתאם. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה