פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מחפירה של נהג כלפי הנוסעים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי בתאריך 25.5.2012, בשעה 11:30 עליתי על אוטובוס אגד מספר 921 לכיוון צפון בתחנה ליד רכבת מרכז בתל אביב. כאשר הנהג החזיר לי עודף על התשלום הוא עשה זאת בצורה תוקפנית. בהמשך הדרך עלו אנשים והוא כל הזמן האיץ בהם, העיר להם, לא עזר לאיש קשיש לשים תיק בתא המטען, רק חייל ירד ועזר לו. בהמשך הדרך גער באשה שרצתה לרדת ליד בית חוליחם בילניסון ואיים כי לא יעצור ולא יפתח את הדלת אם אין נוסעים בתחנה שרוצים לעלות. כשעצר להם - הוא לא פתח עבורה את הדלת האחורית. האשה נאלצה להידחף ולרדת בדלת הקידמית. בצומת רופין אשה שמנה רצתה לעלות והוא האיץ בה. שני סטודנטים קצת התמהמהו והוא לא הפסיק להעיר להם ולהשפילם מול הנוסעים. איש מבוגר עלה בצומת העוגן וגם לו הוא העיר בצורה מעליבה. אני ישבתי מאחורי הנהג וממש התביישתי שהוא מתנהג כך לאנשים. בתור משרת ציבור הוא צריך להתנהג אחרת. בנוסף, גם כנהג, הוא כל הזמן נסע מהר והשתמש בברקסים, זיגזג בין הנתיבים צפר למכוניות שנסעו לאט יותר. ממש סכנה על הכביש. אתם מוכרחים לעשות משהו בעניין.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
הנני מצר בהחלט על אשר הינך מתאר. אנו ב"אגד" שמים דגש ניכר על שירות הולם ואדיב של הנהגים והתנהגות כפי שהינך מתאר אינה מקובלת עלינו כלל. לפיכך, הנהג עליו הינך מתלונן יאותר ויזומן לבירור בפני הממונה עליו.
אגב, ברצוני להדגיש כי קו 921 מת"א אינו אמור להוריד בביה"ח בילינסון ע"פ התדריך המאושר ע"י משרד התחבורה.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה