פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פתרון לא מספק. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הבאתי שוב את התלונה והתשובה שאיננה מספקת.



תחבורה ותעופה מגזר:
אזור הדרום איזור:
אגד שם בית העסק:
כתובת:
טלפון חברה:
סניף חברה:
אי מתן שירות הולם ונורמלי. נושא התלונה:
תאריך האירוע:
ביום רביעי (16-05-2012) עליתי לאוטובוס קו 448 מספר רישוי 8621501 בשעה 13:26.
האוטובוס יצא מאשדוד לירושלים.
לקראת סוף הנסיעה האוטובוס התחיל לקרטע הנהג עצר בצד כיבה את המזגן וחיכה מספר דקות שהיו סיוט מתמשך.
האוטובוס היה מלא כמעט עד אפס מקום ומזג האויר היה חם ויבש, גם שפתחנו את החלונות לא נכנס אויר, כאמור מזג האויר היה חם ויבש.
באופן כללי אין לי תלונות על החברה וגם אם קרה תקלה באופן חד פעמי אני אדם שמבליג אולם, האוטובוס הספציפי הזה מאד ישן ומשום מה יש הרגשה שדווקא אנחנו מהדרום מקבלים את ה"לא טוב", אני לא מכונאי אבל ניראה לי בפשטות שאוטובוס זה לא כ"כ כשיר לעליות של ירושלים.
• אוטובוס זה נתקע מספר פעמים ועדיין ממשיכים לשלוח אותו לנסיעות הקשות לירושלים.
• ההתעקבות בנסיעה גרמה לי לפספס שיעור בקורס מאד חשוב.
• ההתעקבות גרמה לי עוגמת נפש רבה במיוחד ביום קיצי זה, מיותר לציין שהמשך הנסיעה בלי מזגן.
אי לכך ובהתאם לזאת אני דורש פיצוים בסך 500 ש"ח על:
• אי קבלת שירות נורמלי וסביר.
• פספוס שיעור בקורוס שעלות הקורס הוא 1700 ש"ח.
• עגמת נפש המתבטא בסבילה של חום מזוויע.

נ.ב.
* יש ברשותי קבלה על הנסיעה.
* שלחתי מייל לחברת אגד(לפני שבוע) והם לא טרחו להגיב, יש ברשותי את האישור על קבלת מייל.

בברכה יהונתן בגיזדה.
מספר פלאפון:0544509598
דוא"ל: [email protected]

תיאור הבעיה:
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי ושינוי המדיניות של שליחת אוטובוסים ישנים. פתרון נדרש :
פרסם את שמי באתר
פרסם תלונה באתר
תגובת בית העסק
28/05/2012 09:09 תאריך קבלה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
יהונתן שלום, "אגד" עושה כל מאמץ לשמור על תקינות האוטובוסים וכל רכבינו עוברים בדיקות תקופתיות לעתים מזומנות במוסכי "אגד" השונים. עם זאת, אך טבעי הדבר, שבחברה המפעילה אלפי נסיעות ביום, תהיינה גם תקלות בלתי צפויות שקשה לחזות מראש. במקרה של תקלה אנו עושים כל מאמץ לשלוח רכב חלופי או להעלות את הנוסעים לרכבים אחרים, אך הדבר לעתים אורך מספר דקות. תגובה:
את תלונתך העברתי לאחראי על תקינות האוטובוסים אצלנו, כדי לבדוק את הרכב עצמו. עם זאת, הנני חולק על קביעתך כאילו יש אפליה בין תושבי אזור זה או אחר בארץ: בכל שנה נרכשים מאות רכבים חדשים, המוכנסים לשרות בכל הקווים כך שתחלופת הרכבים הינה גבוהה. לגבי פנייתך, היא אכן הגיעה אלינו, לא תמיד לצערנו אנו מספיקים לענות בתוך פחות משבעה ימים.



קבלתי את תשובתך אולם היא אינה מספקת אותי מכמה סיבות כדלהלן:
א. אני מבין שיכולות לקרות תקלות באופן חד פעמי אולם הדבר קרה כבר מספר פעמים, אני כמעט מאחר כל יום לשיעור הראשון שלי ומפסיד כסף.
ב. אני שילמתי כסף מלא על הנסיעה לא קרה פעם אחת ששילמתי חצי מחיר או לא שילמתי כלל, לכן מטבע הדברים אני אמור לקבל שירות מלא בתמורה לתשלום המלא. לכן תקיים את המינימום ותן לי החזר על הנסיעות הללו.
ג. הדבר חזר שוב פעם היום (28-05-12) והפסדתי שוב את השיעור הראשון.
אני לא צריך לספר לך על החום שהיה היום ועל הצפיפות באוטובוס ושוב אתם שולחים אוטובוס ישן.
שוב יש בידי את הקבלה על הנסיעה.
מספר אוטובוס 8642301.
אם אני לא מקבל תשובה הולמת אני יפנה בתביעה יצוגית (הנוסעים באוטובוס) בבית המשפט לתביעות קטנות.

בברכה יהונתן בגיזדה.
מספר פלאפון:0544509598
דוא"ל: [email protected]
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי ושינוי המדיניות של שליחת אוטובוסים ישנים. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
יהונתן שלום. הנני מצטער לשמוע ששוב אירע מקרה של תקלה. אננו נבדוק את העניין ובגמר טיפולנו נשיב לך באופן ישיר. אנא היה סבלני, הבדיקה אורכת לעתים מס' ימים. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה