פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות נהג בקו 132 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נסעתי באוטובוס מס. 132 שעבר היום בשעה11.40 מתחנת אגד ברוב ארלוזורוב ליד בית המורה בחיפה. צלצלתי לפני התחנה שבסוף רחוב סמולנסקין פינת גת. למרות זאת הנהג לא עצר. התווכח אתי שבתחנה זו עוצר רק 132 שנוסע למרכזית המפרץ ואילו הוא פונה למרכזית המפרץ. אישה קשישה, נאלצתי להאריך את מרחק הליכתי.
בתחנה שבה הוא לא עצר-סמולנסקין- נדהמתי לראות שיש בה שני שלטים של 132, אחד לכל כיוון-וזה כתוב שם במפורש, כלומר נראה לי שהיה עליו לעצור בה, לא כן?
אני כועסת!מבקשת להבהיר לנהג ולהעיר לו שעליו לעצור בכל תחנה, כולל זו, בעיקר אם מצלצלים שרוצים לרדת!!! ומחכה לתגובת אגד.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
גב' בונה שלום. ע"פ התדריך אכן יש תחנת הורדה במקום ולפיכך הנני מעביר את תלונתך לממונה על הנהג ובמסגרת זו הוא יטופל בהתאם. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה