פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
בן שבת ליז בן שבת שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
אגד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי בתאריך 30.5.12 בשעה 7.15 בבוקר עליתי לאוטובוס קו 1 בדרכי לעבודה כמדי יום , ברשותי היה שטר של 200ש״ח בלבד כשהגשתי לנהג את התשלום נתקלתי בתגובה בוטה ופוגעת במיוחד, הנהג אמר בנימת כעס ״את לא חושבת שזו חוצפה לעלות עם שטר של 200 ? אני בתדהמה הגבתי ומה עלי לעשות שהרי זהו השטר היחידי שיש ברשותי .הנהג הזועם הגיב כך:״לא עולים לאוטובוס במצב כזה .אני נבוכה כולי כל הנוסעים מביטים בי ומקשיבים לוויכוח המביך מחוסר ברירה קניתי כרטיסיה וזה יצר לי בעיה מכיוון שלכסף זה היה יעד מסוים ,מה גם שהנהג עיקב אותי והתייחס לנוסעים בזמן שאני ממתינה לעודף , האם כרטיסיה היא באמת הפתרון ? שהרי עדיין השטר גבוה ?למה הייתי צריכה להתקל בתגובה בוטה שכזו?מה היה חטאי ?האם במצב של היום נהגי אגד או בכלל כל מי שעובד עם ציבור לא ער לכך שעליו להשמר בדיבור ויחס ללקוח? לא יעלה על הדעת שכל עובד ציבור ינהג לפי מצב רוחו , אגד נחשבת לחברה שמכבדת את עצמה ואני מצפה לטיפול מסיבי ותגובה שם הנהג , אהרון הרוש ואני מקווה שלא אתקל בתגובה כזו או אחרת השארתי את פרטיי האישיים ואני מחכה לתשובה מחברת אגד
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
ליז שלום. הנני מצר על אי הנעימות שנגרמה לך אך ע"פ תקנות התעבורה חייב הנהג לקבל כל סכון הגבוה מפי 10 ממחיר הנסיעה. מעבר לכך, אין הנהג חייב לקבל את הסכום המוגש לו והוא יכול לבקש מהנוסע להביא לו סכום קטן יותר או לרדת מהאוטובוס ולפרוט את השטר. במקרה שלך, השטר שנתת הוא הרבה יותר מפי 10 ממחיר הנסיעה ולכן הנהג פעל לפי הנהלים כשסירב לקבל את השטר. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה