פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול ברב-קו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נהג אגד רצה לחייב אותי בנסיעה עירונית בתוך תל-אביב לאחר שרבע שעה קודם לכן כבר חוייבתי. למרות שהצגתי בפניו את הקבלה הוא אמר לי שעליי לשלם שובץ משסירבתי עצר את האוטובוס, הזמין משטרה והגדיל לעשות ופנה לכל הנוסעים באוטובוס ואמר להם שהם מעוכבים בגלל שאני לא מוכן לשלם. לבסוף הסכמתי לשלם מתוך אמונה כי אגד יבינו שהמדובר בטעות ויזכו אותי. חודשיים לאחר שפניתי אליהם שלחו לי תשובה כי "הנהג פעל בהתאם להוראות והנהלים המחייבים אותו ואת חברת אגד" (מספר הפניה למחלקת פניות הציבור באגד 301501)...! שוקל גם תביעה ייצוגית.
עלבון סוג הנזק :
השבת החיוב הכפול ופיצוי בגין עלבון פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
לירון שלום. כשפנית אלינו בנושא בדקנו עם הנהג והוא העיד על כך שעלית עם קבלה עליה מצוין קוד לא נכון (קוד 2). יתכן והנהג שלפני כן טעה, אך עדיין, הנהג השני לא יכול היה לכבד את הכרטיס ולפי הנהלים הוא חייב לגבות ממך תשלום.לצערי, לא שלחת לנו צילום של הקבלה הראשונה שבידך ולכן איני יכול לקבוע בודאות שהנהג הראשון טעה. תגובה:
הינך מוזמן לשלוח אלי, לפקס 03-9142237 את שתי הקבלות שברשותך ונבדוק אם היתה טעות של הנהג הראשון. באם כן, לא נהסס לזכותך על הנסיעה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה