פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 12 לגבעת הרקפות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול בתאריך 12.6.12 הגעתי לתחנה בשעה 15.40 ואטובוס הגיע רק ב- 16.10 הקו הנ"ל אמור לשרת את תושבי הגבעה כל עשרים דקות לאחרונה יש עיכובים בקו שאלתי את הנהג למה לא הגיע אוטובוס ב- 15.40 אז אמר לי שיש תקלה והיה לו פנצ'ר בגלגל. אנו תושבי הגבעה מאד פגועים מאחר ואנו תלויים בקו הנ"ל אשר משרת את ציבור הנוסעים.
לנהגים ששואלים על עיכובים למיניהם אין להם תשובה!
מעניין שאני מחכה בתחנת זבולון לכיוון גבעת הרקפות כל הקווים שמשרתים את תושבי הקריות והסביבה מגיעים מספר פעמים ובתדירות גבוהה ואילו קו 12 נבצר להגיע.


אבקש לבדוק את הנושא ולחזור אלי עם תשובה אמיתית

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
אושרית שלום. נכון הוא שקו 12 יוצא כל כ-20 דק' אך צריך לזכור שמדובר בקו עם מסלול ארוך מאוד, המתחיל בקרית ים, עובר בקרית מוצקין, לאחר מכן נכנס לקרית ביאליק ורק לקראת הסוף מגיע לאזור רח' זבולון ולגבעת הרקפות, כשך שהשעה בה את ממתינה לו הינה משוערת ביותר. בנוסף, הנסיעה של 14:58 יצאה מתחנת המוצא בזמן ועברה בזבולון ב-15:25 ואילו האוטובוס שאת עלית עליו הינו זה של 15:13, שהתעכב בדרך עקב פקקים. תגובה:
את פנייתך הנני מעביר לאחראי על התנועה באזור הקריות, כדי שיבדוק את פעילות קו 12 ואנו, כתמיד, נעשה כל מאמץ לשרת את הצביור בצורה הטובה ביותר האפשרית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה