|
|
|
|
|
|
המזגן עבד גרוע ונזל מים על הנוסעים |
נושא התלונה: |
יום שישי 15 יוני 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
תאריך: יום שישי 15/6/2012
קו 974 מאלעד לחיפה דרך רכסים.
אוטובוס 11437 מספר רישוי 8674801
תפוסה : מלאה (אנשים רבים נשארו בתחנה וחיכו שיביאו אוטובוס נוסף.)
בתחילת הנסיעה כל הנוסעים התלוננו שחם מאד באוטובוס והמזגן לא עובד תקין (בקיץ זו התעללות ממש בנוסעים)
במהלך הנסיעה החל לנזול מים מהמזגן, אנשים רבים מבוגרים צעירים וילדים נעמדו במסדרון האוטבוס כי לא היה ניתן לשבת כל החלק הימני של האוטובוס נזל מים מהמזגן. באחד הסיבובים מאמצע האוטובוס נשפכו המון מים על הנוסעים וכל הנוסעים שנעמדו כי לא יכלו לשבת על המקומות הרטובים התרטבו כולם.
כולם רק חיכו שהנסיעה הזוועתית תגמר כבר.
אנשים ששמו דברים שלהם בתאים שמעל המושבים נדהמו לגלות שכל החפצים שלהם , רטובים גם כן.
אבקש להעביר העתק של תלונה זו גם למשרד התחבורה.
לא יתכן שחברת אגד תשרת את ציבור הנוסעים באוטבוסים ישנים שהמזגנים שם אינם תקינים - זו התעללות בנוסעים!!!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
יש לבדוק כל אוטובוס לפני שנשלח ולהוציא את האוטובוסים הישנים משרות ומתן פיצוי לכל הנוסעים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
רחלי שלום. צר לי על אשר הינך מספרת. אנו ב"אגד" עושים כל מאמץ לשמור על תקינות האוטובוסים וכל רכבינו עוברים בדיקות תכופות במוסכים אך לעתים מתרחשת תקלה בלתי צפויה, בבחינת כח עליון. |
תגובה: |
האוטובוס שציינת יועבר לבדיקת מוסך ואם ימצאו בו ליקויים הם יתוקנו.אשמח להעניק לך כרטיס נסיעה הלוך ושוב מאלעד לחיפה, אותו אשלח לכתובת שציינת. |
פתרון: |
|
|
|