תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות באוטובוסים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
שלום שמי הדס איצקוביץ, אשת עסקים, בתאריך 18/6/2012 חשבתי לקחת תחבורה ציבורית במקום את רכבי הפרטי בדרך לפגישת עבודה עם עיריית ירושלים (כנראה שזאת הייתה טעות). עליתי לתחנה בתל אביב - התחנה המרכזית החדשה, בסביבות שעה 9:30 בערך עליתי לאוטובוס בקו 947 אשר יעדו הינה העיר ירושלים. האוטובוס היה צפוף ואני ועוד מעל עשרה אנשים נאלצנו לעמוד כל הנסיעה... בעליות לירושלים עצר נהג האוטובוס את הנסיעה והסביר שהאוטובוס מתחמם, עצרנו במקום לא טיחותי כלל... זאת הייתה ממש סכנת חיים, עמדנו באוטובוס שדמם וחיכינו לאוטובוס חלופי, אני בינתיים התקשרתי למנכ"ל חברת אריאל השייכת לעירית ירושלים ליידע אותו על האיחור, כאשר האוטובוס החלופי הגיע עברנו אליו בצורה חסרת אחריות ממש, ירדנו לכביש וצעדנו מספר מטרים עד לכניסה של האוטובוס החלופי, התקשרתי למנכ"ל ציוםן תורג'מן בשנית ליידע אותו שאני שוב בדרכי לפגישה, בשעה 10:50 שוב נעצר האוטובוס אך הפעם זה היה האוטובוס החלופי שהיה אמור להיות גם הוא תיקני, שוב עצרנו באיזור לא בטיחותי, ירדנו מהאוטובוס שהפעם רשמתי את מספרו: 8692301 על דלתות האוטובוס היה את המספר: 26492 במקרה זה שמעתי את הנהג מסביר בטלפון כי הוא חייב לעצור "מד החום עלה למעלה ונורה נדלקה" הוא דיבר על נוזל כחול וצבע עשן - דברים שאיני מבינה בהם... אך אין ספר שזהו ליקוי חמור ומאוד מוזר הוא קרה פעמיים זה כבר לא צירוף מיקרים כיוון שחייל באוטובוס הסביר לי שבשושת השבועות האחרונים מקרה זה של עצירה פתאומית באמצע הנסיעה באיזור לא בטוח קרתה לו בנסיעה לבסיס מעל 3 פעמים. נאלצתי שוב להתקשר למנכ"ל חברת אריאל ולהסביר שאאלץ לאחר שוב, נראה שממש עשיתי מעצמי צחוק שם כאשר הם לא האמינו שאגד היא חברה כל כך גרועה ששתי אוטובוסים נתקעים בזה אחר זה, ואני נאלצתי לספוג את עוגמת הנפש של האיחור. לאחר שהאוטובוס עצר הנהג ירד מהרכב ויצא ממנו בכדי לעצור אוטובוס חלופי נוסף, אני ועוד מספר נוסעים ירדנו גם ועלינו על חומה שהייתה לצד הכביש , אני קיבלתי מכה מאוד חזק בראשי מהמראה של האוטובוס, כיוון שעמדתי על החומה הגובה של ראשי ושל המראה היה סמוך ונפגעתי, הכאבים והחום היו נוראיים. הנהג ביצע שיחות טלפון הקשורות למצב הרכב והיא מאוד טרוד ולחוץ בעצמו - אני חושבת שזה חוסר אחריות וזלזול מוחלט מצב האוטובוסים ושמתרחש מקרה שכזה ועוד בסמיכות, הגענו לתחנה המרכזית בירושלים ואני עם כאב ראש חזק, חום ולחץ לגבי איחור הפגישה החשובה, בגלל איחור של מעל שעה נאלצתי לקחת מונית שפיישל שעלתה לי 55 ש"ח אותה ואת חשבונית הנסיעה באגד שמרתי כהוכחה. הגעתי לפגישה כאשר פני המנכ"ל ושאר אנשי הישיבה היו זעופות, הישיבה הסיימה ונאלצתי לשוב - יום שבוזבז ללא תועלת, הרסתי את שמי הטוב בגלל טעות של אגד, בחברה נאמר לי שאם איני יודעת להגיע בזמן לפגישה איך אעמוד בזמנים של פרוייקט ואני ממש הבנתי אותם וסבלתי מהכאבים וחזרתי עצבנית על פיספוס לקוח חשוב. אני חושבת שהמקרה צריך להילקח בחשבון כלא בטיחותי שעלול לפגיע בנוסעים אחרים גם כן בעתיד ואני אישית נפגעתי פיזית, רגשית וכלכלית, אני מצפה להסבר והצדקה, פיצוי ומכתב התנצלות, אני פונה למשטרה ולגורמים נוספים ל מנת לברר את הנושא ולקבל פיצוי הולם - מחכה לתגובתכם ולטובתכם עדיף שתהיה מהירה.
הכל: עוגמת נפש, כספי, נפשי ופיזי סוג הנזק :
פיצוי כספי ומכתב התנצלות הכולל הבטחה לשיפור המצב ברכבים פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
הדס שלום. ראיתי שפנית אלינו גם באופן ישיר ובדקנו את הנושא היטב. אכן התחוור לנו שבאופן חריג ולרוע המזל ירעו שתי תקלות רצופות באוטובוסים בהם נסעת. כמו כן, נשלח אליך מכתב הסבר בעניין, עם פיצוי ע"ס 180 ש"ח. אנו כמובן נפיק את הלקחים ממקרי תקלה חריגים אלה. תגובה: