פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעה של אוטובוס, והאוטובוס הבא היה ללא מזגן נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
היום 19/6/2012 חיכיתי לאוטובוס של 08:05 (שבדר"כ מאחר) והיום הוא לא הגיע כלל לתחנה ברחוב עוזיאל /שמעונוביץ איתי היו בתחנה עוד כ 5 אנשים!!!
הלכתי למועצה כי האוטובוס הבא אינו נכנס לשכונה שלנו.
האוטבוס הבא הגיע באחור של כמה דקות והיה ללא מזגן תקין!!!!!!!!!!!
אי אפשר לתאר את הסבל של הנוסעים בחום כמו היום. אנשים היו על סף התעלפות.
זה סבל ועוגמת נפש של הנוסעים כולם.
כולם התלוננו ניסו לפתוח חלונות אבל החום היה בלתי אפשרי בעליל!!!!!!!
בנוסף לתלונה מיום שישי זה לא פעם שניה ולא שלישית שאגד מביאים אוטובוסים ישנים ללא מיזוג אוויר!!
אני דורשת דבר ראשון להוציא את האוטבוסים האלו משרות אין לאגד את הזכות לגרום סבל לנוסעים.
ופיצוי על סך שאינו פוחת מ 700 שקל
בגין איחור לעבודה - בשל אי ההגעה של האוטבוס
וסבל - בגין שלא היה מיזוג באוטבוס
אם לא אקבל את הפיצוי הנ"ל אפנה לבית משפט ואז התביעה תהיה כמובן גדולה יותר. (אוסיף כמובן את כל האיחורים ואוטבוסים המקולקלים בשנה האחרונה)
גם בזבוז זמן גם עוגמת נפש גם כספי סוג הנזק :
הוצאה של האוטובוסים הישנים משמוש וכן פיצוי הולם פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
רחלי שלום. צר לי על תחושתך אך לערי לא רשמת לי באיזה קו מדובר ולכן איני יכול לבדוק את תלונתך.
אנא רשמי לנו את כל הפרטים ושלחי לנו את התלונה ישירות לאתר אגד באינטרנט או לפקס 03-9142237.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה