פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יציאת אוטובוס מס' 76 מתחנת המוצא שלו בגרנד קניון בחיפהb נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/06/12 עמדתי בתחנה במרכז זיו בחיפה והמתנתי לאוטובוס קו 76 שאמור היה לצאת מהקרנד קניון בשעה 09:50 לנשר. המתנתי בתחנה כ- חצי שעה והאוטובוס לא עבר, משמע: לא יצא מתחנת המוצא שלו בגרנד קניון. למותר לציין שאין זו הפעם הראשונה שאוטובוס בקו זה אינו יוצא מתחנתו, באם זה מנשר או מהגרנד קניון ולי כבר נמאס מהתעללות חב' אגד באזרחית-בי, בנוסעותיו כמו בנוסעיו.
מבקשת להעביר עותק מתלונה זו למפקח על התעבורה במחוז חיפה והצפון, וכן חב' לאגד בחיפה, באמצעות אתר זה. תודה.
כספי סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
שושנה שלום. מבדיקה שעשיתי נראה כי פנית אלינו באופן ישיר והעניין נשלח לבדיקה. תשובה תישלח אליך במישרין בגמר טיפולנו. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה