פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גנבה על ידי נהג / חברת אגד נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-13.3 הונפק לי לראשונה בחיי כרטיס רב קו, כמה דקות לאחר מכן עליתי על קו 262 בתחנה המרכזית בכרמיאל ואמרתי לנהג את המשפט הבא: "כרגע הונפק לי לראשונה בחיי כרטיס רב קו ואני מעוניין להטעין אותו לחודש" הנהג לחץ על כמה כפתורים ואמר לי שהמחיר הוא 300 ש"ח, שילמתי והתיישבתי במקומי.
בתאריך 1.4 עליתי על קו פנימי בתוך כרמיאל וכשהנהג אמר לי שאין לי בכרטיס שום דבר לא האמנתי, שילמתי את מחיר הנסיעה ובדקתי את הקבלה, להפתעתי גיליתי שהנהג שלקח ממני 300 ש"ח החליט להטעין את הרב קו בשבועיים בלבד (בערך) ושהטעינה החודשית שעלתה לי 300 ש"ח למעשה שווה כ-150 ש"ח (בקרוב).

מכוון שהייתי הכי גלוי עם הנהג ואמרתי לו שאני מעוניין להטעין את הרב קו לחודש אני לא רואה שום סיבה למה מגיע לי לקבל "מוצר" בשווי של חצי ממה ששילמתי.
לא יכול להיות שבן אדם ישלם על זוג נעליים אבל בבית כשיפתח את הקופסא יגלה שישנה רק נעל אחת.
לכן התייחסתי לזה כגנבה מהרגע הראשון וכשייצרתי קשר עם אגד, תחילה דרך האתר שלהם ולאחר מכן טלפונית מול ליאור נויבירט הסברתי בברור שכסף נגנב ממני ואני דורש החזר אחרת אפנה למשטרה ואגיש תלונה על גנבה.

במהלך יותר מ-3 חודשים האחרונים יצר איתי קשר מנהל סניף נצרת (חסן אם אינני טועה) וביקש כי אפקיד את הרב קו בתחנת כרמיאל כדאי שיוכלו לזכות אותי, לאחר שבועיים קבלתי מייל שמודיע לי כי החליטו לא לזכות אותי וכששלחתי מייל בתגובה ואיימתי לגשת למשטרה התקשר אלי ליאור נויבירט ואמר כי הם החליטו לזכות אותי ושהוא ישלח אלי זיכוי כספי בדואר, הוא אף ביקש לאשר את כתובתי כדאי לשלוח את אותו זיכוי.
בקצרה היום, אחרי למעלה מ-3 חודשים החלטתי לשים למשחקים שלהם סוף והגשתי תלונה במשטרה על גנבה של כמחצית מסכום הטעינה, 150 ש"ח שהוא החלק שנגנב ממני ברמאות לשמה!

לאורך כל הזמן הזה ניתן לתאר את ההתנהלות של מחלקת פניות הציבור והאחראי שם כחובבנית, רשלנית ומאוד מאוד לא יסודי (פעמיים אומרים שיפצו ופעמיים לא...).

בקיצור עכשיו ישנה תלונה במשטרה ובקרוב אפנה גם לתלונות הציבור, אני מאוד מקווה שהגשת התלונה במשטרה בצרוף פרסום התלונה כאן באתר יזרזו את התהליך ואגד יחזירו לי סוף סוף את הסכום שמגיע לי כדין.

בתודה מראש,
שחר
כספי סוג הנזק :
החזר במזומן בגובה הגנבה פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב לפניות שם ותפקיד:
שחר שלום. ראשית ברצוני לציין כי "אגד" לא גזל ולא רימה אותך חלילה. ידוע לכל כי כרטיס "חופשי חודשי" הינו לפי חודשים קלנדריים ולכן, כשקנית חופשי חודשי ב-13.3, הוא היה לחודש מרץ בלבד, ואין אשמת נהג. כמו כן, נראה שאירעה אי הבנה בינך ובין אנשי פניות הציבור היות ונאמר לך שהנושא ישקל ולא הובטח שישלח זיכוי. תגובה:
למרות כל האמור לעיל, לאחר השיחה שהתנהלה בינך ובין שרון שוימר, מנהל המוקד, ובעקבות הסכמתך לסיום הנושא, אנו נשלח אליך שובר זיכוי במזומן לביתך, על אותם ימים בהם לא נוצל הכרטיס. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה