פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לרב-קו נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום

במשך תקופה כרטיס הרב-קו שלי עושה בעיות ונקלט רק מידי פעם (תופעה נפוצה מאד לפי מה ששמעתי), אך מחוסר זמן לא ניגשתי להחליפו.

לאחרונה כמעט ואי אפשר היה להשתמש בו ובלית ברירה נסעתי לתחנה המרכזית, לעמדת השירות היחידה של רב קו.

הגעתי לשם בשתי פעמים שונות, בכל אחת חיכיתי שעה וחצי- שעתיים בתור הארוך ואז נאלצתי לשוב לעבודה, לפני שהגיע תורי.
(גם בכך אני מאשים את אגד: כמה פקידות בודדות על כל העיר??? והכרטיס הזה עושה המ-ון בעיות כמו שכל אחד יכול להתרשם מהבילוי שם בתור...)

היום הגעתי שוב והחלטתי לחכות לתורי ויהי מה, גם במחיר של הפסד עבודה.

אבל לאחר שנכנסתי סוף סוף, ציפתה לי הפתעה.. הפקידה, אמרה ששמה הודיה, בהתחלה טענה בעוינות שהכרטיס בכלל לא מקולקל ואני נאלצתי להתווכח איתה, לא הייתה אפילו פעם אחת בשבועות האחרונים שהוא עבר מייד, ואז לאחר שנגמרו התירוצים, אמרה לי חד וחלק: "אני אצטרך לזכות אותך (הוא היה טעון בחופשי חודשי) - ואני לא רוצה, יש לי מספיק עבודה..." במילים האלה בדיוק!

לא האמנתי למשמע אוזניי. שאלתי שוב, אולי לא הבנתי נכון ויש לה איזושהי בעיה טכנית או שנגמר הכסף או משהו אבל היא השיבה בשלילה, הכל בסדר, אבל חזרה על דבריה ללא בושה: יש לה "מספיק עבודה בלעדיי".

שאלתי אותה מה לדעתה אני אמור לעשות והיא אמרה שמצידה אני יכול לקנות חופשי-חודשי אחר מכספי, ואם אחזור ביום אחר - אולי מישהו ייתן לי זיכוי.

כל ההסברים והתחנונים, שגם ככה אני מפסיד עבודה ושאני ממש לא יכול לחזור שוב, לא הזיזו אותה מדעתה. גם לא הניסיון לערב פקיד נוסף. יצאתי בידיים ריקות.

צריך לציין שלא הגעתי בדקת הסגירה או משהו כזה: נכנסתי אליה בסביבות ארבע אחה"צ, ושעות הקבלה מסתיימות בשמונה בערב.




אז ככה: כבר לא מדברים על זה שהכרטיס הזה הכפיל את העיכוב בעלייה לאוטובוס פי כמה, ולמעשה לא מועיל בשום צורה.
גם כבר לא מתרגשים מפקידות אשר אמורות לתת שירות אבל במציאות הן עצלות וגם גסות רוח וחצופות.
אפילו עם העובדה שאני צריך לבזבז שעות יקרות כדי לתקן מוצר מקולקל שאגד כפו עלי - כבר השלמתי.

אבל אחרי שכבר באתי (שלוש פעמים!), חיכיתי עד לתורי, וביקשתי בדיוק את מה שהיא יושבת שם בשבילו, ובכל זאת נשלחתי בבושת פנים כדי לחזור שוב על כל הסאגה ועוד בנימוק כזה שערורייתי - זה באמת כבר עובר את הגבול.

ולמרות זאת, אפילו על זה הייתי שותק כנראה... סיבת התלונה היא שכמו שאמרתי - בין הלימודים לעבודה אני פשוט לא יכול להרשות לעצמי עוד סיבוב כזה.


הפתרון שאני דורש אינו פיצוי וגם לא התנצלות. אני רוצה כרטיס רב קו חדש, ו-235 ש"ח מחיר החופשי חודשי שעל הנוכחי (יש לי את הקבלה), שיישלחו אל ביתי או שיועברו אלי בכל צורה אחרת שלא תדרוש ממני לבזבז על העניין הזה אפילו עוד שניה אחת. פתרון כמו "בוא עוד פעם אל המרכזית והפעם יהיה בסדר" לא קביל! זה פשוט בלתי אפשרי, ובכלל - נראה לי שביזבזתי כבר מספיק זמן על הטמטום הזה.

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
יאיר שלום. המקרה שאותו הינך מתאר מוזר מאוד בעיניי. אנו ב"אגד שמים דגש מרכזי על שירות לקוחות אדיב ויעיל והתנהגות כפי שינך מתאר אינה מקובלת עלינו כלל. העובדת עליה הינך מתלונן תזומן לבירור מיידי בפני מנהליה ותטופל בהתאם. תגובה:
שוחחתי עם מנהל ה"רב קו" שלנו והוא ייצור עמך קשר טלפוני ויקח את כל הפרטים כדי שניתן יהיה לשלוח לך זיכוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה