פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול בכרטיס רב קו ב-2 תאריכים שונים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גוש דן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.2.2012 חויבתי בכרטיס נוסף למרות שלא עברו 90 דקות מנסיעתי הראשונה.נגשתי לתחנה המרכזית בת"א והפקידה מילאה לי טופס בנדון והבטיחה לי
שכספי יוחזר לי אולם הדבר לא ארע עד עתה.(טופס התלונה שמור עמי)
מקרה נוסף ארע ב 28.6.2012כאשר נסעתי מר"ג לתחנת הרכבת בשעה 1208 ומשם המשכתי בקו 271 לכוון אוניברסיטת ת"א בשעה 1234.הנהג טען שלא חייב אותי בכרטיס נוסף ולכן לא לקחתי את הכרטיס אולם בדיעבד הסתבר שכן.תיאורו שמור עמי והמספר הפנימי של האוטובוס היה 10421.אבקש להחזיר לי את 2 הנסיעות שנגבו ממני שלא כחוק ובנוסף לתת לי פיצוי הולם.

בתודה

דליה סדלובסקי
כספי סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
דליה שלום. בדקתי את נתוני הכרטיס שלך לפי מס' ת"ז שנתת ולצערי לא ראיתי את הנסיעות הראשונות, שכן הן לא בוצעו בחברת "אגד". עם זאת, משום הספק, אני מתכוון להוציא לך שובר זיכוי במזומן ע"ס שתי נסיעות ואשלח אותו לביתך. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה