פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע מוטעה של אגד לגבי תחנות עצירה של קו נושא התלונה:
קרת רועי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפי אתר האינטרנט של אגד, קו 244 שלהם, עוצר בתחנת אוטובוס בשם "צומת גבעת שמואל", מיקום התחנה לפי האתר הוא גם בצומת גבעת שמואל.
אמנם, על תחנת האוטובוס בצומת גבעת שמואל, אין שילוט שנוגע לקו 244, וגם אוטובוס הקו פיסית לא עוצר שם, אף שאותתי לו.
פניתי לאגד דרך אתר האינטרנט שלהם בתאריך השישי ליוני, לפני חודש ימים.
טרם קיבלתי כל מענה וכל התייחסות.
המידע השגוי עדיין נמצא באתר אגד, ובמשך חודש נוסף אגד המשיכה להטעות אנשים ולגרום להם לעוגמת נפש ע"י פרסום מידע שגוי.
אני לדוגמה איחרתי בשעה ורבע ליעד שלי בגלל הפרסום השגוי הזה.
האם חודש ימים זה לא מספיק זמן עבור אגד להגיב איכשהו?
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
רועי שלום. מבדיקה שעשיתי עולה כי ב-10.6.12 נשלחה לך תשובה בדוא"ל שפנייתך התקבלה ומטופלת. אנו העברנו את הנושא לבדיקת אגף התנועה שלנו ונאמר לנו כי אמנם הגדרת התחנה נעשתה ע"י משרד התחבורה אך תחנה אכן קיימת בצומת והפקח העיד כי הוא הדביק שילוט לאורך כל תחנות הקו. תגובה:
למען הסר ספק, נשלח הפקח שנית לתחנה לבדוק את השילוט ולהדביק שילוט נוסף אם יש צורך בכך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה